دبیر انجمن خودروسازان ایران: مجبوریم خودرو را سال ۹۳ گران کنیم

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

دبیر انجمن خودروسازان ایران: مجبوریم خودرو را سال ۹۳ گران کنیم

دبیر انجمن خودروسازان ایران:
مجبوریم خودرو را سال ۹۳ گران کنیم

پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان گفت: وزیر صنعت امسال از خودروسازان خواست، قیمت های خود را تا پایان سال افزایش ندهند اما در سال آینده با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه همانند فولاد و پتروشیمی مجبوریم افزایش قیمت‌هایی را اعمال کنیم.

به گزارش ممتازنیوز، احمد نعمت‌بخش در پاسخ به این پرسش که با افزایش قیمت مواد پتروشیمی و فولادی در سال آینده آیا قیمت خودرو نیز متأثر از این موضوعات افزایش خواهد یافت یا خیر؟ اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته با وجود اینکه قیمت دلار کاهش پیدا کرده بود اما قیمت ارز در فرمول شورای رقابت ارز مبادله‌ای تعیین شده در حالی که خودروسازان از ارز آزاد استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ایران خودرو در ۶ ماهه اول امسال ۴۵۰ میلیارد تومان زیان دیده است، افزود: کاهش نرخ ارز باعث شد تا این شرکت در ۹ ماهه امسال زیان ۴۷۵ میلیارد تومانی را تجربه کند بر همین اساس ایران خودرو در سه ماهه اخیر ۲۵میلیارد ضرر کرده است که این امر نشان از زیان مستمر خودروسازان دارد.
دبیر انجمن خودروسازان اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن وتجارت امسال از خودروسازان درخواست کرد که قیمت های خود را تا پایان سال افزایش ندهند اما در سال آینده با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه همانند فولاد و پتروشیمی مجبوریم افزایش قیمت هایی را انجام دهیم.
به گزارش تسنیم، نعمت بخش با گلایه از اینکه تمام اقشار مختلف مردم افزایش قیمت کالاها را قبول دارند اما چرا در مقابل افزایش قیمت خودرو موضع گیری می کنند در پاسخ به پرسش که با وجود افزایش قیمت آیا خودروسازان برنامه ای برای کسب رضایت مشتریان خود دارند یا خیر؟ گفت: خودروسازان قبول دارند که کیفیت خودروهای قدیمی مطلوب نیست زیرا در شرایط تحریم خودروسازان امکان توسعه محصولات خود را نداشتند اما با رفع تحریم ها که هنوز به طور کامل اجرایی نشده با توسعه محصولات و ورود خودروهای جدید به بازار در صدد کسب رضایت بیشتر مشتریان خود هستیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سهراب:

    بابا تورو خدا مردم ول کنید سرکار گذاشین همه را ولا بلا بدین مردم دنیا با ۲۰۰۰۰۰۰۰میلیون ما جی سوار میشیم اصلن با عقل جور در میاد مردم فعلن یک پارچه پشت هم وایستادن که نخرن اگر هم بخرن دست دوم میخرن خیالتون راحت باشه اقای دبیر انجمن خودرو سازان خیلی ارزون که میخوای کرون کنی مرسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.