دبیر انجمن خودروسازان: محیط زیست پاسخگوی مردم باشد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

دبیر انجمن خودروسازان:
محیط زیست پاسخگوی مردم باشد

ممتازنیوز: دبیرانجمن خودروسازان با بیان اینکه برخی ازمشتریان با مشکلاتی برای پرداخت مبالغ اضافی برای خرید خودرو روبه هستند، گفت: مراجع تصمیم گیر باید پاسخ دهند چرا با وجود عدم حصول شرایط، خودروسازان را ملزم به رعایت استاندارد یورو ۴ می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز، احمد نعمت بخش با اشاره به اینکه بلاتکلیفی این روزهای خریداران خودرو با استاندارد یورو ۴ و پرداخت هزینه‌های اضافی با سازمان محیط زیست است، اظهارداشت: سال گذشته سازمان محیط زیست با وعده اینکه سوخت یورو ۴ توزیع سراسری خواهد شد خودروسازان را به استناد مصوبه دولت ملزم به رعایت این استاندارد در تولید خودرو کرد.
وی با بیان این که به همین واسطه موتور تعدادی از خودروها با استاندارد یورو ۴ سفارش داده شد، افزود: در این میان بنا به دلایلی از جمله نبود شرایط مناسب، خودروهای پر تیراژ به این استاندارد مجهز نشدندچرا که هنوز سوخت سراسری انجام نشده و امکان تولید آنها وجود ندارد.
دبیر انجمن خودروسازان به تسنیم گفت: البته براساس مصوبه اخیر دولت مقرراست استاندارد یورو ۴ از اول سال آینده در خودروهای پر تیراژ نیز اجرایی گردد اما لازمه اجرایی شدن این مصوبه توزیع سراسری سوخت است به نحوی که اگر توزیع سوخت انجام صورت نگیرد اقدام به تولید خودرو نخواهیم کرد.
به گفته نعمت بخش، حال در این میان برخی از مشتریان خودرو با مشکلاتی برای پرداخت مبالغ اضافی برای خرید خودرو روبه هستند که این امر اعتراضاتی را به دنبال داشته است که باید بگویم مجهز کردن خودرو با این استاندارد با هزینه هایی همراه است که مراجع تصمیم گیر باید پاسخ دهند چرا با وجود عدم زمینه‌های لازم این امر را انجام می دهند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.