دبیر انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا عنوان کرد: امدادرسانی به زائران امام رضا(ع) در کوتاه ترین زمان ممکن

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

دبیر انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا عنوان کرد: امدادرسانی به زائران امام رضا(ع) در کوتاه ترین زمان ممکن

دبیر انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا عنوان کرد:
امدادرسانی به زائران امام رضا(ع) در کوتاه ترین زمان ممکن

پرشین خودرو: دبیر انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان خراسان رضوی از امدادرسانی به زائران امام رضا (ع) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا ورزنده با اشاره به آمادگی کامل نمایندگی‌های استان خراسان رضوی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر مسافران نوروزی در استان خراسان رضوی را زائران امام رضا (ع) تشکیل می‌دهند، تمام تلاش ما بر این است که در کوتاهترین زمان بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم که همین مساله نوعی انگیزه معنوی را نیز در امدادگران و نمایندگی‌ها تقویت می‌کند.
وی ادامه داد: پایگاه های امدادی در محل‌های مناسب مستقر شده‌اند تا در کوتاهترین زمان ممکن خدمات امدادی را به مشتریان گروه سایپا ارائه دهیم.
دبیر انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در خراسان رضوی همچنین از تجهیز کامل امدادگران به قطعات یدکی خبر داد و گفت: هدف از این کار این است که تا بیشترین حد ممکن در وقت مشتریان صرفه‌جویی شود.
ورزنده تصریح کرد: امدادگران سایپا با حسن خلق به ارائه خدمات خواهند پرداخت تا به این ترتیب مشتریان عزیز احساس آرامش و صمیمیت در امداد خواه ایجاد شود و ادامه سفر برای مشتریان و زائران تلخ نشود.
وی گفت: نحوه حضور نمایندگی‌ها در تعطیلات نوروز به گونه‌ای است که پاسخگوی ارائه خدمات به انواع تولیدات گروه سایپا باشند. در واقع نمایندگی‌های سایپا رفاه مشتری را به رفاه خود ترجیح می‌دهند. در این راستا ۲ نمایندگی در شهر مشهد بطور شبانه‌روزی به ارائه خدمت می‌پردازند. همچنین ۲۱ نمایندگی در هفته اول و ۱۶ نمایندگی در هفته دوم در خدمت مشتریان عزیز خواهند بود.
هموطنان گرامی برای دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل و یا به پورتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.