دبیر تازه شورایعالی فضای مجازی: دربارهٔ VPN بومی و طرح‌های دیگر بعدا اظهارنظر می‌کنم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

دبیر شورای عالی فضای مجازی در اولین حضور رسانه‌ای خود در  پاسخ به وضعیت پروژه‌هایی نظیر  VPN بومی و بازخورد اجرای بعضی طرح‌ها در این شورا گفت: نیاز به برگزاری چند جلسه در شورای عالی فضای مجازی در این خصوص داریم و بعد از آن می‌شود دربارهٔ سرنوشت آنها اظهارنظر کرد.
 
محمد حسن انتظاری در حاشیه مجمع عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دربارهٔ موضوعاتی از قبیل فیلترینگ و وعده‌هایی که در راستای کاهش آن داده شده است گفت: این موضوع را باید بررسی کنیم و طی جلسات آتی شورای عالی فضای مجازی و دست‌اندرکاران این حوزه موضوع را به سرانجام برسانیم.
وی همچنین دربارهٔ سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد: شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی راهبردهای کلان توسعه فضای مجازی را شامل می‌شود و طی حکمی که مقام معظم رهبری برای تاسیس این شورا ابلاغ فرموده‌اند باید چهار محور لحاظ شده و راهکارهایی در این راستا تهیه و تدوین شود تا حرکت به سمت تحقق این چهار محور تسهیل شود.
انتظاری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مباحثی از قبول VPN بومی موافق میباشید و اجرای چنین طرح‌هایی را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: این موضوعات باید بررسی شود و طبعا چند جلسه باید پیرامون آن بگذرد تا بتوانیم راجع به طرح‌هایی که پیش از این اجرا شده و بازخورد آنها اظهارنظر کنیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.