دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران منصوب شد

۲۸خردادماه،

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «سید محمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «بهروز مینایی» مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای را به عنوان دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای منصوب کرد.  
در حکم دبیر جشنواره و نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای تهران آمده است:  
بازی های رایانه ای رسانه تازهی است که با سرعت چشمگیری، انبوه بسیاری از مخاطبان نوجوان و جوان را در تعاملی گسترده به خود جذب نموده است. لزوم شناخت ظرفیت های این رسانه تازه و مقابله با محتوای نامناسب بعضی از بازی های وارداتی و ایجاد بستری مناسب جهت انعکاس آموزه های اسلام به همراه تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی- ایرانی از طریق آن، از دغدغه های مقام عظمای ولایت بوده و وظیفه ذاتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای می باشد.  
در آستانه برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران، جنابعالی را به سبب حسن اشتهار در میان اهالی هنر-صنعت- رسانه بازی های رایانه ای در کشور و عرصه بین الملل و برخورداری از تجارب گرانبها، به سمت دبیری این اتفاق بزرگ فرهنگی و علمی منصوب می نمایم.  
از خداوند متعال موفقیت شما را در پرتو تدابیر شایسته و جلب همراهی و همدلی دست اندرکاران این علم نوظهور در ایران، خواستارم.  
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران مردادماه امسال برگزار می گردد.  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.