دبیر فدراسیون تکواندو: شخصا به پرونده ساعی ورود نمی‌کنیم/ مشکلات مالی فدراسیون پابرجاست

۱۰م اسفند ،

zolghadri7 copy.jpg

دبیر فدراسیون تکواندو تاکید کرد که قانون برای همه در تکواندو یکسان است و هیچ تفاوتی بین نفرات وجود ندارد.

غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد این که آیا او و پولادگر (رییس فدراسیون) در مورد پرونده‌ هادی ساعی به صورت شخصی وارد خواهد شد؟ اظهار کرد: خیر. چنین کاری صورت نخواهد گرفت و پرونده‌ روال عادی خود را طی خواهد کرد. قانون فدراسیون تکواندو برای همه یکسان است، البته شاید در بعضی موارد اغماض شود، اما نمی‌شود قانون را تغییر داد.

یک روز پس از محرومیت هادی ساعی توسط کمیته‌ انضباطی بود که او به حکمش اعتراض کرد. وی در این رابطه گفت: طبق قانون هر زمانی که کمیته‌ انضباطی رای صادر می‌کند فرد مورد نظر می‌تواند در مدت ۷۲ ساعت نسبت به آن حکم اعتراض کند و جلسه کمیته‌ انضباطی برای رسیدگی به این اعتراض هم بلافاصله پس از اخذ اعتراض برگزار خواهد شد. در مورد اعتراض ساعی هم اعتراض او به دستم رسیده و در سیستم‌ اتوماسیون فدراسیون هم ثبت شده و شاید هنوز به دکتر احسنی افروز ارجاع نشده است.

دبیر فدراسیون در مورد زمان برگزاری جلسه کمیته‌ انضباطی فدراسیون برای پرونده‌ هادی ساعی، یادآور شد: سعی می‌کنیم تا در هفته‌ جاری و قبل از برگزاری مسابقات هفته‌ پایانی لیگ برتر این جلسه برگزار شود.

وی در مورد این که ساعی به کم بودن جریمه کاشانیان و بسیار بودن جریمه خودش اعتراض دارد، ادامه داد: چون قاضی نیستم و با مسایل حقوقی به این شکل آشنا نیستم، نمی‌توانم چیزی بگویم. در جلسه کمیته‌ انضباطی فدراسیون یک نماینده آشنا به مسایل قضایی حضور داشت و بر اساس آشنا بودن به استنادات قانونی، رای صادر شد. حتما ادله کافی برای آن نماینده وجود داشت که این رای را صادر کرده است. از سوی دیگر هم اعتراض کردن را برای این مواقع قرار داده‌اند تا اگر فرد احساس کرد حقش تضییع شده، اقدام کند.

ساعی گفته بود که کاشانیان داور نبوده و نسبت به او از الفاظ نادرستی استفاده کرده، چرا کمیته‌ انضباطی جریمه کمی برای او در نظر گرفته است.

ذوالقدری در مورد این گفت: کاشانیان داور بوده و این اعتراض ساعی هم قابل رسیدگی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. کمیته‌ قضایی حتی رای کاشانیان را بدون حضورش در جلسه و بر اساس شهادت دو نفر دیگر صادر کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی فدراسیون برطرف شده است، گفت: خیر. مسایل و مشکلات به همان شکل پابرجاست.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.