دبیر فدراسیون هندبال:امید.ارم جزء چهار تیم برتر باشیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

عملکرد ثامن در مسابقات جام باشگاههای آسیا قابل قبول است،

دبیر فدراسیون هندبال گفت: نماینده ایران در رقابت های جام باشگاههای آسیا قابل قبول است و امیدوارم در پایان این رقابتها جزء چهار تیم برتر باشیم.

خسرو نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ثامن الحجج سبزوار تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا در قطر عملکرد رضایت بخشی داشته است و امیدواریم با بازیهای بهتر در آینده در پایان این دیدارها جزء ۴تیم برتر شویم.

وی تصریح نمود: نماینده سبزوار تاکنون ۳دیدار انجام داده است و با دو برد و یک تساوی بعد از المطهر در رده دوم گروه C قراردارد.

نصیری در ادامه گفت: ثامن در چهارمین دیدار امروز به مصاف قهرمان فصل قبل رقابت های جام باشگاه های آسیا یعنی المطهر خواهد رفت و یک بازی سخت و دشوار مقابل این نماینده عربستان خواهد داشت اگر در این دیدار پیروز شود در صدر جدول می ایستد و با تیم های اول گرو A دوم گروه B و در صورت باخت در مرحله بعد با تیم های دوم  A و اول B مسابقه خواهد داد.

وی عنوان نمود: در دیدارهایی که ثامن انجام داده است بازیکنان خارجی اندکی با اعضای دیگر تیم ناهماهنگ عمل نموده اند و رافائل کاسترلو مربی اسپانیایی نیز دیر به تیم اضافه شدند و امید دارم در رقابت های بعد آنها با هم هماهنگ شوند و عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.

نصیری گفت: در پایان این رقابت ها تیم های اول و دوم به مسابقات جهانی که سال آینده در یکی از کشورهای دنیا برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد. امید دارم ثامن نیز یکی از این تیم ها باشد.

وی عنوان نمود: در جام باشگاههای آسیایی امسال اکثر تیم ها عربی می باشند و قدرتمند ظاهر شده اند. البته یک تیم از چین نیز حضور داشت که بالا نیامد.

نصیری اشاره نمود: در بازیهای سال جاری نماینده اصفهان (فولاد مبارکه اصفهان) از تیم های باسابقه کشورمان در این رقابت ها حضور ندارد.
یکی از پرافتخارترین تیم های هندبال ایران که اگر شرکت پیدا می نمود می توانست مقام خوبی برای میهنمان کسب نماید که متأسفانه این طور نشد.

وی خاطر نشان نمود: تیم های ایرانی در اکثر مسابقات جام باشگاههای آسیا حضور داشته است و جزء تیم های خوب این رقابت ها بوده است و حریفان قدری برای دیگر تیم ها می باشند و به راحتی امتیاز نمی دهند./ق

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.