دبیر کمپین “نه به یارانه” تاکید کرد: حمایت از تولید ملی در سال ۹۳

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در امتداد کمپین”’ نه به یارانه نقدی” در سال۹۳”آری به تولید ملی” بگوییم.

خبراقتصادی:مصطفی حسنی دبیر “کمپین نه به یارانه نقدی “در گفت‌وگو با ایسنا)، در مورد چرایی تشکیل این کمپین گفت:هدف از ایجاد کمپین نه به یارانه نقدی در آذرماه ۹۲ ، تشریح موضوع یارانه نقدی با همت اقتصاد دانان و متخصصین و بررسی مزایا و معایب پرداخت یارانه برای عموم مردم بود.

حسنی در ادامه افزود: هنگامی که به آینده نگریستیم، پرداخت یارانه نقدی به شیوه قبل را یکی از موانع عمده توسعه کشور یافتیم.و در راستای مس،ولیت اجتماعی که بر عهده خود میدیدم ،کمپین نه به یارانه نقدی را تشکیل دادیم. سوال مهمی که ذهن مارو درگیر خود کرده بود این بود که آیا امروز مهم است و یا آینده؟به دور از هرگونه شعار باید بدانیم اگر امروز مقادیری پول نقد به عنوان یارانه میگیریم ،امافرصت هایی که با این امر میسوزانیم غیر قابل بازگشت است.

مصطفی حسنی طراح کلید دکتر حسن روحانی با بیان این مطلب که پیوستن و استقبال دانشجویان از کمپین یکی از اتفاقات مهم بود گفت: دانشجویان از اقشار برخوردار جامعه نیستند اما با حس مسئولیت اجتماعی حمایت خود را از کمپین اعلام کردند.

حسنی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید ملی اظهار کرد : طراحی فرهنگ استقبال از تولیدات ملی کار بسیار پیچیده ای نیست ،اما این کار حساس با توجه به بررسی سبک زندگی جامعه ایرانی باید صورت بگیرد .باید بدانیم همه کشورهای توسعه یافته از کوچه تولیدات ملی عبور کرده اند و برای ساختن آینده ای بهتربا بهره مندی از شبکه های اجتماعی، هنرمندان ، ورزشکاران ، روحانیون ،دانشگاهیان و اشخاص شاخص در این مسیر سخت صحیح همه با هم میتوانیم ‘’آری به تولید ملی ‘’بگوییم که همان آری به ایجاد اشتغال میباشد.

باتوجه به جوان بودن جمعیت کشور و رشد تحصیلات تکمیلی در چند سال اخیر شاهد انبوه فارغ التحصیلان جویای کار هستیم که با وجود این پتانسیل مناسب تغییر نگرش جامعه به استفاده از تولید ملی ضروری میباشد و زمان لبخند جامعه ‘’به تولید ملی’’ و’’ ساخت ایران’’ فرا رسیده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.