دخالت در امور پرسپولیس ممنوع حتی شما دوست عزیز!

فروردین ۱۴۰۳


مسئولان باشگاه سپاهان در چند روز قبل با در دست داشتن یک فایل صوتی از سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس شکایت کردند تا اینکه سرخ ها تصمیم گرفتند جواب همتایان خود را بدهند.

 در این باره حمید عباسی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی فارس گفت: در راستای اینکه بعضی از دوستان مواجب‌بگیر در باشگاه سپاهان از فرط بیکاری با انتشار یافتن بیانیه‌های آبکی علیه باشگاه پرسپولیس موضع گرفتند و به شکلی قصد دخالت به امور این باشگاه را دارند و با عنایت به اینکه به نظر می‌رسد در بعضی از باشگاه‌ها دلال‌ها تصمیم‌گیرنده اصلی می باشند بد نیست نکاتی را نیز ما یادآور شویم.

وی افزود: متاسفانه همین‌هایی که خود را بازیچه یک مشت دلال شناخته شده قرار دادند که به جز بر باد دادن پول و آبروی خود سود دیگری ندارند. محض اطلاع آقایان باید بگویم نمونه‌ای از فایل صوتی که مدیر برنامه‌های دهنوی در اختیار شما عزیزان سپاهانی‌ قرار داده با الفاظ زشت‌تر و رکیک‌تر در اختیار ماست و مطمئن باشید در صورت انتشار یافتن تحمل دهنوی و مدیر برنامه‌هایش برای هواداران خونگرم و باشگاه بزرگ سپاهان غیرممکن می‌شود.

عباسی یادآور شد: فصل نقل و انتقالات قطعا موقع حساس و تعیین‌کننده‌ای برای هر باشگاه است و در این رهگذرتان برای استتار خود در جذب و وسوسه سایر بازیکنان تیم‌های دیگر به دنبال شیطنت‌آفرینی و حاشیه‌سازی میباشید این در حالی است که با چنین شیطنت‌ها و عوض کردن زمین بازی نمی‌شود هواداران را فریب داد پس بهتر است برای جلب اعتماد مردم در زمین خود بازی کنید و نه در زمین دیگران.

وی تاکید کرد: همانطور که باشگاه بزرگ پرسپولیس در امور داخلی باشگاه سپاهان دخالت نکرده و به خود اجازه نداده در امور مدیریت سرپرستی و سایر ارکان‌ باشگاه اظهار‌نظر کند به دوستان سپاهانی هم اخطار می‌دهیم به جای پرداختن و دخالت در امور باشگاه بزرگ پرسپولیس به باشگاه مطبوع خود و عناصر شاغل در آن بپردازند و سپاهان بیشتر از این بازیچه دلال‌ها نشوداما نکته ضروری حالا که به دلال‌ها اطمینان کردید لااقل مراقب جیب و آبروی خود باشید اما در پایان نکته ضروری این است دخالت آقایان در امور پرسپولیس ممنوع است حتی برای شما دوستان عزیز. اینها را فراموش نکنید.

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.