“دختران حوا” روی آنتن شبکه تهران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مجموعه سریال ” دختران حوا” به کارگردانی ” حسین سهیلی زاده ” و تهیه کنندگی علی اکبر جناغی و عزیزعلیزاده به زودی از شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ با اتمام سریال “تکیه بر باد”، سریال “دختران حوا”  کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران در نوبت پخش قرار می گیرد.
بنابراین گزارش؛ داستان سریال “دختران حوا” درباره زنی به نام ثریا  است که وی در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته  و از شیوا مددکار زندان کمک می طلبد. در این راه شیوا برای پی بردن به  این راز درگیر ماجرا های مختلف می شود.
همچنین؛ این سریال به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ های متفاوت زندگی می کنند ، اشاره و آن را به تصویر می کشد.
بر اساس این گزارش؛ این سریال در ۳۴ قسمت ۳۰ دقیقه ای آماده شده و در این سریال جمعی از شناخته ترین بازیگران برای ایفای نقش های مختلف حضور دارند که عبارتند از : “یکتا ناصر” در نقش شیوا ، “پوریا پورسرخ” در نقش بهزاد ، “امیر حسین رستمی” در نقش مسعود آزاد، “نیما شاهرخ شاهی” در نقش کامران ، “گوهر خیر اندیش” در نقش ثریا ، “ایرج راد” در نقش دکتر شمس و……
در ساخت این سریال سهیل نوروزی ( مدیر تصویر برداری ) ، مهدی آزادی (  مدیر صدا برداری) ، نازی پرتوزاده ( طراح صحنه و لباس ) ، محمد قومی (  طراح چهره پردازی) ، امیر سلیمانی ( دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)،  نعمت الله عینی ( مدیر تولید) ، شکوفه هاشمیان ( عکاس) آتوسا شاه سیاه (  منشی صحنه) همکاری می کنند.
گفتنی است؛ شهرک غرب ، بلوار فردوس ، محله طرشت ، زندان شهرک سینمایی دفاع مقدس و…. از لوکیشن های اصلی این سریال بوده است. /ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. محمدرضا:

    این سریال بسیار جذاب است با تشکر از همه دستندرکاران این سریال با تشکر

  2. رزیتا آگاهی:

    با سلام . این سریال بسیار آموزنده و جذاب و دارای بهترین هنرپیشگان مطرح می باشد .با تشکر

  3. bahar:

    باعرض سلام سریال دختران حوا واقعا سریال خوب وپر محتوایه باتشکراز عوامل سازنه این سربال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.