دختران فراری طعمه باند دزدی

سهشنبه ۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارآگاهان در ادامه از شاکی خواستند به بهانه پرداخت پول با دختر جوان قرار بگذارد. شاکی نیز با توجه به آموزش های پلیس دختر جوان را در محل قرار حاضر نمود که ماموران او را دستگیر نمودند.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از مهر، روز شنبه مردی با مراجعه به ماموران از سرقت خودروی پراید خود خبر داد. او در شکایت خود به ماموران گفت : ساعتی پیش خودروی خود را برای خرید مقابل یک سوپرمارکت پارک نموده بودم که پس از بازگشت متوجه سرقت خودروی خود شدم.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی به اداره آگاهی خراسان رضوی ارسال شد که شاکی در جریان تحقیقات گفت : یک روز پس از سرقت دختر جوانی با من تماس گرفت و مدعی شد او خودرو را سرقت نموده است. دختر جوان برای بازگرداندن خودرو درخواست یک میلیون تومان پول نموده است.

کارآگاهان در ادامه از شاکی خواستند به بهانه پرداخت پول با دختر جوان قرار بگذارد. شاکی نیز با توجه به آموزش های پلیس دختر جوان را در محل قرار حاضر نمود که ماموران او را دستگیر نمودند.

در جریان تحقیقات مشخص شد دختر ۲۸ ساله چندی پیش به سبب اختلافاتی که با خانواده اش داشته از خانه فرار نموده و در دام سرکرده این باند گرفتار شده بود. پسر تبهکار پس از سرقت خودروها از سطح شهر از دختران و پسران جوان سوءاستفاده نموده و با کمک آنها از مالکان خودروها اخاذی می نمود.

کارآگاهان سپس یکی دیگر از اعضای این باند را شناسایی نموده و پس از دستگیری او متوجه شدند پسر جوان نیز در دام سرکرده باند گرفتار شده بود.

ماموران با اعتراف این دو عضو باند موفق به شناسایی مخفیگاه رئیس باند شده و او را هم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر نمودند.

هم اکنون تحقیقات از متهمان برای شناسایی دیگر اعضای باند و سرقت ها در اداره آگاهی ادامه دارد.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۹۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: سه شنبه ۹ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , باند دزدی, دختران فراری

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.