دختران قد بلند و زیبا در خدمت رهبر کره شمالی +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا : به نوشته روزنامه دیلی میل، کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی در پی مرگ کیم جونگ ایل، پدرش، استفاده از چنین گروهایی را متوقف کرده بود اما حالا دوباره تصمیم گرفته است تا بار دیگر چنین گروهی را برای خودش دست و پا کند.

گفته می‌شود تمامی این دختران که باید دارای قد بلند و زیبا باشند شخصا توسط مقام‌های عالی رتبه کره شمالی انتخاب می‌شوند.

دختران قد بلند و زیبا در خدمت رهبر کره شمالی +عکس

این دختران از داخل مدرسه بیرون آورده می‌شوند و از خانواده‌هایشان دور می‌شوند و باید به نیازهای رهبری کره شمالی رسیدگی کنند و به وی خدمت کنند.

یکی از استادان دانشگاه در توکیو و آشنا به امور کره شمالی گفته است که یکی از دلایلی که رهبری کره شمالی استفاده از دختران را متوقف کرده بود این بوده است که وی به دختران اعتماد نداشت. زنانی که در خدمت پدرش بودند اسرار زیادی را می‌دانستند و به آنها گفته شده بود اگر می‌خواهند نزد خانواده‌هایشان بازگردند، باید قول دهند که این اسرار را فاش نکنند و رازدار باشند.

روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی نیز نوشته است، به نظر می‌رسد که این زنان در ازای خدمتی که برای رهبری کره شمالی انجام می‌دهند، پول دریافت می‌کنند و گمان می‌رود که این مبلغ ۱۴۰۰ پوند است که برای کشوری چون کره شمالی که فقیر است، مبلغ قابل توجهی است اما بعدا با آنها همچون برده رفتار می‌شود.

نخستین بار استفاده از "گروه لذت" یا "Gippeumjo" توسط کیم ایل سونگ، موسس کره شمالی مطرح شد که در آن حدود ۲۰۰۰ دختر جوان کارهایی دارای ماهیت عموما جنسی و سرگرم‌کننده را برای مقام‌های ارشد و خانواده‌های حزب حاکم کارگران و برخی مواقع برای بعضی میهمانان خاص انجام می‌دادند.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.