«دختری با روبان سفید» در بازار کتاب – اخبار فرهنگی هنری

رمان «دختری با روبان سفید» نوشته مژگان کلهر منتشر شده است.

این کتاب از مجموعه رمان‌های «رمان نوجوان امروز» است که در دور جدید مدیریت حمید رضا شاه‌ آبادی نوشته شده است.
در بخشی از رمان آمده است:
شیرین از جلوی اتاق مخصوص رد شد. بعد انگار که برق گرفته باشدش یک قدم به عقب برداشت و جلوی در ایستاد. کلید توی قفل جا مانده بود. شیرین دستش می‌لرزید. آرام کلید را توی قفل چرخاند… دل توی دلش نبود. فکر کرد نکند یکهو چیزی از لای در بپرد رویش؟ نکند با چیز ترسناکی رو به رو شود؟ آرام لای در را باز کرد. هیچ نوری نبود… در را بیشتر باز کرد. حالا توی اتاق بهتر دیده می‌شد. جلوی مبل راحتی، یک میز عسلی کج شده و آلبومی رویش افتاده بود. شیرین آلبوم را باز کرد. انگار آدم‌ها می‌خواستند از توی عکس‌های قدیم بیرون بزنند. حس کرد زنی توی یکی از عکس‌ها پلک می‌زند. دقیق‌تر نگاه کرد. انگار خیالاتی شده بود. صدایی از بیرون شنید. آلبوم را انداخت روی میز عسلی و وقتی خواست از اتاق بیرون برود، حس کرد بچگی‌های احترام جون از توی عکس دارد به او لبخند می‌زند. برگشت و دوباره به عکس نگاه کرد….

مژگان کلهر تا کنون کتاب‌های «جیرک و جورک»، «آفتاب و عزیز خانم»، «کلاغ‌ها نمی‌پرند»، «‌کسی که موهایم را شانه زد» و …. را به رشته تحریر در آورده است. وی تاکنون برنده جایزه سروش نوجوان، پروین اعتصامی و کتاب سال کانون بوده است.
رمان «دختری با روبان سفید» نوشته مژگان کلهر در تیراژ ۱۵۰۰۰ نسخه و به قیمت ۲۲۰۰ تومان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یاسی:

    چه جوری دانلود میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.