دختری در آتش اتاق خوابش سوخت

۳۱فروردین۱۳،

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کودک خردسال در شعله‌های آتش اتاق خوابش خبر داد.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کودک خردسال در شعله‌های آتش اتاق خوابش خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی با بیان اینکه وقوع اتفاق حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۴:۲ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، گفت: پس از دریافت خبر وقوع این اتفاق، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۹۳ را به محل اتفاق واقع در خیابان گرگان خیابان اقبالی اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل اتفاق که طبقه سوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه به مساحت ۷۰ مترمربع بود، متوجه شدند اتاق خواب این واحد مسکونی کاملا شعله‌ور شده و دود ناشی از آن تمام فضا را در برگرفته است.

ملکی با اشاره به آغاز عملیات اطفای حریق در این محل گفت: آتش‌نشانان حین اطفای حریق، با جسم بی‌جان دختر بچه‌ای چهار ساله مواجه شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان جسم بی‌جان کودک را خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل اتفاق تحویل دادند، خاطرنشان کرد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این دختربچه را به سبب سوختگی شدید تایید کردند.

وی با بیان اینکه مادر این دختربچه نیز هنگام وقوع اتفاق در واحد مسکونی خواب بود و پس از اطلاع از آتش‌سوزی، خارج از ساختمان رفته بود، گفت: آسیب چندانی به این زن وارد نشد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این ساختمان مسکونی را مهار و به طور کامل اطفا کردند، اظهارکرد: در حال حاضر کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور بررسی سبب این اتفاق، در محل حاضر می باشند.

شواهد و اظهارات ساکنان این محله حاکی از این است که این واحد مسکونی چندی پیش نیز دچار حریق شده بود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.