دختری که به انیشتین تنه می زند +عکس

۲۵ام بهمن ،

“Lauren Marbe” دختری ۱۶ ساله از که ضریب هوشی نزدیک به ۱۶۵ دارد و چندی پیش نیز توانست نام خود را وارد انجمن بین المللی منسا کند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، هوش نعمتی خدادادی است که در همه انسان ها وجود دارد با این تفاوت که در بعضی میزان هوش و ضریب ان به طوری بیش از دیگران است. “Lauren Marbe” دختری ۱۶ ساله از که ضریب هوشی نزدیک به ۱۶۵ دارد و چندی پیش نیز توانست نام خود را وارد انجمن بین المللی منسا کند. جایی که بسیاری از نخبگان دنیا در آن عضو می باشند.

او دختر یک راننده تاکسی ساده است و البته تمایلی نیز به نخبه بودن ندارد اما ذهن پر قدرت او کاری کرده است که از انیشتین، بیل گیتس و استفان هاوکینگ باهوش تر باشد چرا که ضریب هوشی ان ها تقریبا ۱۶۰ است.

او می گوید بسیاری از مردم فکر می کنند که انسان های باهوش با دیگر مردم متفاوت می باشند در حالی که آن ها نیز زندگی می کنند و تفریحات مختلف را دوست دارند و تنها ذهنشان در درس و تکلیف نیست.

او قصد دارد در آینده با تمام کردن دبیرستان در رشته های هنر، فیزیک و ریاضی کسب علم کند ولی همیشه از علاقه وافرش به نقشه کشی و معماری می گوید و تحصیل در این رشته را در دانشگاه کمبریج آرزوی خود می داند.

مادر و پدر ماربل می گویند از داشتن همچین دختر باهوشی بسیار به خودشان می بالند و همچنان نیز در تعجب می باشند که این ذهن زیبا از کجا آمده است چرا هر دوی آن ها ضریب هوشی متوسطی دارند.

ماربل در حالی هوش بالایش ثابت شده است که تست های مختلفی از او گرفته شده است. این تست ها در درس های مختلف و همچنین رشته های متفاوت بوده است. مردم انگلستان بیشتر هوشی در نزدیکی ۱۰۰ دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.