دختر تحصیلکرده آلمانی شیعه شد+عکس

۲۵فروردین۱۳،

یک بانوی تحصیلکرده آلمانی که پس از مطالعه کتابی دربارهٔ سیدالشهداء(ع)، شیفته مذهب تشیع شده بود، با حضور در محضر مؤلف کتاب که از مراجع تقلید است، به دین اسلام گروید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ این بانوی آلمانی ابتدا توضیحاتی دربارهٔ مطالعاتش در حوزه دین اسلام سخن گفت و سپس آیت الله سید محمدصادق روحانی، کلیاتی در مورد اسلام این دین برتر و خاتم برای این بانو ارائه داد و او را به وظیفه خطیری که بعنوان یک زن محقق اگاه ساخت. او سپس شهادتین را بر زبان جاری ساخت و به دین اسلام علوی پیوست.

او نام زیبای حسنی (Hosna) را برای خود برگزید و البته از کمبود تبلیغات شیعی در آلمان و انگلیس گله مند بود و معتقد بود جوانان بسیاری تمایل به آشنایی با دین اسلام دارند اما بیشتر منابع از طریق اهل سنت و ترک های اهل سنت میباشد و منابع شیعی بسیار بسیار کم و کمتر از آن مبلغ آشنا به موضوعات دینی و متناسب با دنیای کنونی.

این بانوی تازه مسلمان یکی از دلایل تمایل به اسلام علوی را مطالعه کتاب قیام امام حسین(ع) نوشته آیت الله روحانی که به انگلیسی ترجمه شده است، اعلام کرد.

سپس آیت الله روحانی یک جلد قرآن با ترجمه انگلیسی را به وی اهدا کردو به او سفارش کرد که در مورد اصول دین و بعد فروع دین، تحقیقاتش را ادامه دهند و چنانچه به سؤالات و شبهاتی برخوردند از طریق علمای صاحب صلاحیت پیگیر پاسخ باشند تا با دلایل قرآنی ـ روایی و البته عقلانی و استدلالی به آنها پاسخ دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.