دختر ثروتمندترین ورزشکار جهان در آغوش پدرش +تصاویر

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از سیمرغ: سبک زندگی فلوید می‌ودر(Floyd Mayweathe) پس از بازنشستگی نشانه ای از کندی به خود نمی بیند و با وی تفاوت دارد، حداقل این مطلب را می توان از تور جهانی او که هم اکنون به پاریس رسیده، پی برد.

این ورزشکار ۳۹ ساله معروف ترین بخش فرانسه یعنی برج ایفل را مورد بازدید قرار داده است، در این سفر او از همراهی دخترش لیانا(Iyanna) بهره برده است و اوقات دختر و پدری بسیاری را با هم سپری کرده اند.

دختر ثروتمندترین ورزشکار جهان +تصاویر

بوکسور سابق آمریکایی که به برخی زیاده روی هایش مشهور است، سعی کرده زمان بیشتری را با هوادارانش سهیم شود بنابراین حساب جدیدی در اینستاگرام باز کرده است.

وی عکسی در اینستاگرام از خودش به همراه دخترش در نزدیکی برج ایفل به اشتراک گذاشته و در توضیح آن نوشته است: من و دخترم در حال سفر دور دنیا. ما امروز به بالای برج ایفل رفتیم. پس از آن، با هم یک عکس پدر دختری گرفتیم.

دختر ثروتمندترین ورزشکار جهان +تصاویر

اگر بتوان خبرهای اخیر را باور کرد، احتمال زیادی وجود دارد که این بوکسور که پس از مبارزه با مانی پاکیائو(Manny Pacquiao) اعلام بازنشستگی کرده است، به زودی در هالیوود به ایفای نقش بپردازد و بازیگر شود.

هنوز هم حرف و حدیث های زیادی درباره گران ترین مبارزه بوکس تاریخ وجود دارد. این در حالی می باشد که هر دوی بوکسورها پس از این مبارزه از میادین رقابت ها بازنشست شده اند.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.