دختر رضاعطاران پیدا شد

«فتانه ملک محمدی» بازیگر جوان سینمای ایران در این فیلم نقش دختر «رضا عطاران» و «پانته‌آ بهرام» را ایفا می‌کند که کل داستان…

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آینه شمعدون» تازه‌ترین اثر بهرام بهرامیان که اوایل مهرماه ‌جلوی دوربین رفته است، حوالی فرحزاد ادامه دارد.
به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، فیلمبرداری جدیدترین فیلم بهرام بهرامیان از هفته گذشته چهارم مهرماه با فیلمبرداری نماهای عمومی فیلم در اطراف تهران آغاز شده و از پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه بازیگران این فیلم مقابل دوربین رفته‌‌اند.

در حال حاضر نیز گروه سازنده این فیلم در لوکشینی حوالی فرحزاد – خانه «‌ضیاء و سوری» – در حال فیلمبرداری هستند.
بنابراین گزارش، محسن تنابنده، احمد مهرانفر و لیلا بلوکات تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند.
«فتانه ملک محمدی» بازیگر جوان سینمای ایران در این فیلم نقش دختر «رضا عطاران» و «پانته‌آ بهرام» را ایفا می‌کند که کل داستان فیلم حول و حوش ازدواج وی شکل می‌گیرد.

«ملک محمدی» جوان‌ترین بازیگری است که در ترکیب بازیگران فیلم جدید بهرام بهرامیان حضور دارد و در این فیلم با بازیگرانی همچون رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نیوشا ضیغمی، مهران احمدی، پانته‌آ بهرام، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهدی فقیه و… بازی می‌کنند.
«آینه شمعدون» بر اساس فیلم‌نامه «احمد رفیع زاده» ساخته می‌شود. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «ضیاء» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو ‌به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آن‌ها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند عبارتنداز:
بهرام بهرامیان (کارگردان)، محمد کمالی‌پور (تهیه‌کننده)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، مهدی بدرلو ( مدیر تولید)، کامبیز دارابی (دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی)،سعید ملکان (طراح چهره پردازی)، پرویز آبنار(مدیر صدا برداری)، محسن نصراللهی (طراح صحنه)، شیده محمود زاده (طراح لباس)، ندا عاصف (منشی صحنه)، مرتضی اتابکی (عکاس)، زینب نصراللهی (دستیار دوم کارگردان)، محمد بدرلو (تصویربردار)

«فتانه ملک‌محمدی» بازیگر ۲۳ ساله سینمای ایران است که با حضور در فیلم «سوپر استار» ساخته تهمینه میلانی فعالیت حرفه‌ای خود را در سینمای ایران آغاز کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.