«دختر شینا» با حضور رئیس سازمان تبلیغات نقد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگداشت سردار شهید حاج ستار ابراهیمی و مراسم نقد و بررسی کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان همسر این شهید، ساعت ۱۵:۳۰ امروز یکشنبه ۱۹ شهریورماه، در سالن همایش مجتمع فرهنگی ابن سینا واقع در بلوار شهید مفتح همدان برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین استان همدان، حوزه هنری استان همدان و سازمان تبلیغات اسلامی این شهر برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر مسئولانی استانی، سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مرتضی سرهنگی مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات ادب پایداری و مقاومت حوزه هنری، سردار حمید حسام، بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب، علی شادمانی و حمید رهبر دو تن از همرزمان سردار ابراهیمی حضور داشته و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

«دختر شینا» روایت خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید ستار ابراهیمی از شهدای استان همدان است که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید و قدم خیر محمدی کنعان در حالی که تنها ۲۴ سال داشت ۵ فرزندش را به تنهایی بزرگ کرد.

مراسم نقد کتاب «دخترشینا» در حالی برگزار می‌شود که این کتاب در فاصله کمتر از ۳ ماه از ورود به بازار نشر از سوی سوره مهر به چاپ ششم رسیده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.