دختر مایکل جکسون خودکشی کرد

۱۸خردادماه،

پاریس جکسون دختر ۱۵ ساله مایکل جکسون خواننده پاپ روز چهارشنبه در بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر خودکشی پاریس جکسون را مادرش دبی رو تایید کرد، هرچند خانواده او بعدا گفتند حال او به لحاظ فیزیکی خوب است.

پری ساندرز، وکیل کاترین جکسون، مادربزرگ پاریس و قیم او در بیانیه‌ای گفت: «حال پاریس به لحاظ فیزیکی خوب است و او تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.»

ساندرز افزود: «۱۵ سالگی سن حساسی است و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی هستی. شرایط زمانی سخت‌تر می‌شود که نزدیک‌ترین فرد به خودت را از دست داده باشی.»

مایکل جکسون خواننده پاپ ژوئن سال ۲۰۰۹ هنگامی که خود را برای برگزاری مجموعه کنسرت‌های «همین است» در لندن آماده می‌کرد، به خاطر استفاده بیش از حد از داروی بی‌حسی در ۵۰ سالگی درگذشت.

دبی رو، مادر پاریس جکسون به برنامه تلویزیونی «اینترتینمنت تونایت» گفت که دخترش خودکشی کرده است.

خبر خودکشی پاریس را اولین بار وبسایت TMZ.com گزارش داد و اعلام کرد او حدود ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه از خانه‌اش در کالاباساس در کالیفرنیا به بیمارستان منتقل شد. ماموران کلانتری شهر لس آنجلس هم این خبر را تایید کردند، اما به جزئیات اتفاق اشاره نکردند.

جکسون و رو از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ زن و شوهر بودند. آن‌ها دو فرزند داشتند، پرنس مایکل در ۱۹۹۷ و پاریس در ۱۹۹۸٫ جکسون بعدا صاحب سومین فرزند هم شد که نام او را پرنس مایکل ۲ گذاشت.

رو پس از جدایی از جکسون سرپرستی بچه‌ها را به او واگذار کرد. بچه‌های جکسون اکنون تحت سرپرستی کاترین مادربزرگ ۸۳ ساله و تی. جی. جکسون عمویشان می باشند.

منبع: خبرآنلاین


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.