دختر نوجوان قربانی ۲ تبهکار نقابدار

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی سمنان پس از ۳۵ روز، دو عامل آدم‌ربایی و تجاوز به عنف را شناسایی و دستگیر کردند.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ داوود رسولی‌فر، رئیس پلیس آگاهی سمنان درباره این پرونده گفت: روز ۲۹ اردیبهشت، ماموران در پی تماس یکی از شهروندان، از ربوده شدن یک دختر خردسال در سمنان اطلاع یافتند.

وی افزود: با شروع تحقیقات در این زمینه، چند ساعت بعد ماموران اطلاع یافتند دختر نگون‌بخت ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد شب حادثه با وضعیتی پریشان و به‌هم ریخته در یکی از میدان‌های ورودی شهر توسط اکیپ گشت انتظامی مشاهده و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شده است.

وی با اشاره به اظهارات دختر ربوده شده، اضافه کرد: این دختر نوجوان در حال دوچرخه‌سواری بوده که از سوی دو نفر که ماسک به‌صورت داشتند، ربوده شده و تبهکاران او را به زور سوار خودرو کرده و مورد اذیت و آزار قرار داده‌اند.

رسولی‌فر تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیقات دامنه‌دار، سرانجام ۳۵ روز پس از این حادثه تلخ به کمک سرنخ‌هایی که در این زمینه به‌دست آوردند، موفق به شناسایی خودروی متهمان شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی بعدی معلوم شد مالک سواری پراید یک زن است که شب حادثه خودرو را در اختیار پسر ۱۹ ساله‌اش قرار داده بود ، به همین علت کارآگاهان «امین» را احضار و از وی بازجویی کردند.

رسولی‌فر خاطرنشان کرد: متهم در ابتدای بازجویی‌ها بشدت منکر جرم سیاه خود بود، اما در مواجهه با اسناد و مدارکی که پلیس پس از روزها تحقیق به‌دست آورده بود، سرانجام به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: این پسر ۱۹ ساله که سابقه‌ای نیز در پرونده‌اش به چشم نمی‌خورد، همدست خود به نام حمید ۲۳ ساله را به پلیس معرفی کرد که وی نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و بازجویی شد.

رسولی‌فر اضافه کرد: در تحقیق از دو متهم معلوم شد آنها شب حادثه پس از شرب خمر و مواد مخدر، این جرم سیاه را مرتکب شده‌اند. در پی این اعتراف متهمان، با صدور دستور قضایی تحقیق از دو متهم شرور ادامه دارد.

رسولی‌فر با ابراز تاسف از بروز این حادثه تلخ، با بیان این که ساعات پایانی شب به هیچ عنوان زمان مناسبی برای تنها گذاشتن فرزندان به بهانه تفریح نیست، خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ها بر رفتار فرزندانشان نظارت دقیق داشته باشند، این گونه جرایم در سطح جامعه رخ نخواهد داد.

وی بیان کرد: امیدواریم برخورد قاطع دستگاه قضایی با این دو تبهکار، درس عبرتی شود برای کسانی که خصایل انسانی را زیر پا گذاشته و دست به این گونه جرایم خشن می‌زنند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۳ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دختر نوجوان, قربانی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.