دختر نوجوان «نه» شنید، خودکشی کرد!

۱۶ام بهمن ،

 روزنامه اعتماد: دختر نوجوانی پس از شنیدن جواب منفی از پسر مورد علاقه اش دست به خودکشی زد.

صبح روز قبل ساکنان خانه یی در منطقه شهرک غرب تهران با شنیدن صدای مهیبی از خانه شان خارج شده و متوجه شدند دختر همسایه شان از پنجره خانه به بیرون پرتاب شده و روی سطح خیابان افتاده است.

افرادی که در محل حضور داشتند موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند. ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس نیز پس از حضور در صحنه و بررسی موقعیت وقوع این ماجرا مراتب را به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.

همزمان با حضور محمد شهریاری رییس شعبه اول بازپرسی ویژه قتل دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، اکیپی از عوامل تشخیص هویت و حفظ صحنه و کارشناسان پزشکی قانونی نیز به محل آمدند.

قاضی شهریاری دربارهٔ این ماجرا گفت: این دختر ۱۵ ساله خود را از پنجره اتاقش به بیرون پرت کرده است و در بررسی های ما مشخص شد که قتلی در کار نبوده است.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از منزل متوفی نامه یی از او کشف شد که سبب و انگیزه خودکشی اش را شنیدن جواب منفی از سوی پسر مورد علاقه اش عنوان کرده بود.
    
به گفته قاضی شهریاری آن طور که از محتوی نامه بر می آمد دختر نوجوان با پسری در ارتباط بوده که قرار شان بر ازدواج با هم بوده است اما این پسر بعد از مدتی پیشنهاد ازدواج اش با این دختر را از او پس می گیرد و همین مساله انگیزه یی برای خودکشی دختر نوجوان می شود.

هر چند جسد این دختر برای بررسی های بیشتر و تعیین سبب دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شده اما تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.