درآلیانس‌آره‌نا دنبال امتیازبودیم وبه آن رسیدیم

۲۵م آذر ،

پس از آنکه شب قبل در اولین بازی هفته هفدهم بوندس‌لیگا گلادباخی‌ها در خانه بایرن به تساوی یک بر یک رسیدند، لوسین فابرو اظهار داشت: می‌خواستیم در آلیانس‌آره‌نا صاحب امتیاز شویم. با توجه به این نکته که این مصاف، آخرین بازی نیم فصل اول‌مان بود، اصلا خوب نبود شکست بخوریم و با خاطره‌ای تلخ وارد تعطیلات زمستانی میان دو نیم فصل اول و دوم شویم. از این رو هدف‌مان حداقل کسب یک امتیاز از این جدال بود که به آن رسیدیم.

به گزارش فارس،او ادامه داد: نیمه اول با استفاده از پرس‌کردن حریف، خوب بازی کردیم. اجازه ندادیم بایرنی‌ها به حال خود رها شوند. این تاکتیک را در مجموع خوب انجام دادیم.

فابرو به برتری میزبان در ۴۵ دقیقه دوم اعتراف کرد و اظهار داشت: نیمه دوم کاملا متعلق به بایرن بود. در آن نیمه آنها عالی بازی کردند. در این حال ما هر چه در توان داشتیم، خرج کردیم، اما با این حال توپ‌های زیادی را از دست دادیم. متاسفم که از حریف گل خوردیم و برتری یک بر صفر را در نهایت با تساوی یک بر یک از دست دادیم. البته ما از همین تساوی هم راضی هستیم.

تیم تحت امر او در این مصاف ابتدا در دقیقه ۲۱ توسط مارکس از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، اما «شردان شکیری»، مهاجم سوئیسی مونیخی‌ها در دقیقه ۵۹ با ضربه دقیق پای چپ خود دروازه «تر‌ اشتگن» را فروریخت تا سرخ‌پوشان نتیجه را برابر کنند.

گلادباخ با این نتیجه ۲۵ امتیازی شد و در پله ششم جای گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.