درآمد هنگفت همراه اول از سرویس‌هایی که خود‌ به خود تمدید می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در حالی که اپراتور همراه اول هر روز از گسترش شبکه های خود خبر می دهند هنوز اشخاص بسیاری می باشند که از این اپراتور ناراضی می باشند.
 
به گزارش دانا، عدم رضایت از اپراتور تلفن همراه در کشور سابقه طولانی دارد که هر بار به سبب عدم رسیدگی و تذکر جدی به این اپراتورها شاهد نارضایتی‌های بیشتری از سوی این اپراتور ها هستیم.
طی یک ماه قبل ملاحظه شده است که تعدادی از مردم پس از فعال سازی یک بسته اینترنتی یا خدمات همراه اول و استفاده از آن، این خدمات به طور خودکار تمدید می گردد.
برخی از مشترکین که تمایلی برای تمدید این خدمات ندارند گزینه های لغو را فرستاده است؛ اما همچنان بابت این خدمات از آنها هزینه کسر می گردد.
این درحالی است که مشترکین همراه اول با تماس های مکرر با این اپراتور همچنان در پی پس گرفتن هزینه های خود می باشند که این هزینه ها هنوز به آنها پس داده نشده است.
لازم به ذکر است تمام ریز مکالمات این مشترکین در طول این یک ماه بارها چک شده است اما هنوز بازرسی های این اپراتور به اتمام نرسیده است.
به عنوان مثال فردی یک بسته اینترنتی خریداری کرده و پس از ۲۴ ساعت دوباره هزینه اینترنت از وی کم می گردد که اگر این اتفاق برای هزار نفر در روز بیفتد، اپراتور همراه اول در هر روز ده میلیون ریال از مردم کلاهبرداری می کند.
این درحالی است که هزینه های هر کدام از خدمات همراه اول متفاوت است و میزان مبالغ حاصل از این موارد نیز متفاوت می گردد.
نکته جالب توجه در کنار این مشکلات بازرسی های متعدد از مکالمات مشترکین است که به بهانه بازگرداندن هزینه های مشترکین انجام می گردد.
این درحالی است که در کنار این جریان اخیرا تعدادی از شارژهای فروخته شده توسط این اپراتور نیز اشتباه بوده و مردم پس از پیگیری های مکرر نتوانستند هزینه پرداختی خود را پس بگیرند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.