درباره اختلالات اینترنت کسی پاسخگو نیست

۲۴ام بهمن ،

بسیاری از کاربران اینترنتی به گمان اینکه ما به آنان دروغ می‌گوییم، اکانت خود را غیر فعال کرده‌اند در حالیکه خود ما هم با اختلال روبرو هستیم و نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگوی ما باشد…

یک فعال اینترنتی بخش خصوصی با اعلام اینکه دربارهٔ اختلالات اینترنت کسی پاسخگو نیست، گفت: اگر سطح خدمات اینترنتی در پروانه دچار باز تعریف شود، حاضریم به کاربران خسارت بدهیم.

اختلالات هفته جاری اینترنت که بیشتر در ارتباط با سرعت مطرح است به گونه‌ای شده که بعضی از فعالان اینترنتی نیز از آن گلایه‌مندند و هیچ نهادی را پاسخگوی این موضوع نمی‌دانند.

یکی از فعالان بخش خصوص در این‌باره گفت: اگر به صحبت‌های دبیر شورای عالی فضای مجازی اکتفا کنیم باید بگوییم که احتمالا حملات اینترنتی تازهی رخ داده که پهنای باند درگاه بین‌املل کاهش یافته است اما اگر بخواهیم به حرف‌های زیرساخت توجه کنیم، همه چیز رو به راه است و ما دروغ می‌گوییم.

وی ادامه داد: بسیاری از کاربران اینترنتی به گمان اینکه ما به آنان دروغ می‌گوییم، اکانت خود را غیر فعال کرده‌اند در حالیکه خود ما هم با اختلال روبرو هستیم و نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگوی ما باشد.

این فعال بازار اینترنت در پاسخ به این سوال که آیا در پروانه شما سطح خدمات دیده شده است، گفت: سطح خدمات و کیفیت تعریف شده به میزان حداقل است و ما هم در پروانه خود داریم اما این حداقل همواره برطرف شده است و کاربران نمی‌توانند درخواست خسارت داشته باشند.اگر سطح خدمات اینترنتی در پروانه دچار باز تعریف شود، حاضریم به کاربران خسارت بدهیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.