درباره تیم های ریشه داری همچون ملوان و تراکتور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

تیم های فوتبال iبه هوادارانشان وابستگی بسیاری دارند مثل ملوان و تراکتورسازی تبریز که با حمایت همین هواداران جایگاه خوبی در جدول دارند.

 به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، فوتبال یک ورزش حساس است ورزشی که وابستگی بسیاری iبه هواداران دارد، هوادارانی که می توانند موتور انگیزه قدرتمندی برای تیم های خود باشند. امروز تیم های شهرستانی روند روبه رشدی را در جذب هواداران طی نموده اند.
شاید در قبل این تنها سرخابی ها بودند که از موج هواداران پرشمار برخوردار بودند اما امروز این موج های هواداری iبه تیم های شهرستانی هم کشیده شده است.
ورزشگاه های پر تبریز، شور هواداران ملوان، دورودی هایی که iبه حق میزبانیشان نرسیده اند، آلومینیومی هایی که تازه iبه لیگ راه یافته اند همین اهوازی ها و آبادانی هایی که تعصب iبه تیم هایشان را بارها در معرض نمایش گذاشته اند. اصولاً هواداران یک تیم آنهایی می باشند که در همه شرایط همراه تیم خود می باشند و چه بسا حتی در لحظه های سخت تیمشان بیشتر از قبل همراه آن می باشند در واقع شاید بتوان در یک تشبیه هواداران را خانواده یک تیم دانست همانطور که یک فرزند iبه حمایت خانواده اش نیاز اساسی دارد تیم ها نیز محتاج حمایت همیشگی و بی دریغ هوادارانشان می باشند.
 این همان صبوری هایی است که شاید طرفداران تراکتورسازی و ملوان بیشتر iبه خرج داده اند.مثلاً شعارهای فصل قبل هواداران تراکتوسازی تبریز که در لحظه های باخت و عقب افتادن تیمشان می گفتند عیبی یوخ نمونه ای از همین صبوری هاست./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.