درباره خداحافظی فرهاد حرفی ندارم/ کاپیتانی مجیدی را از استقلال دور کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال نظری ندارم.

امیرقلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در تمرین امروز آبی پوشان اظهارداشت: او برای این مجموعه و فوتبال ایران زحمات بسیاری را متحمل شده و زمانی که فرهاد جوانتر بود در زمان برانکو، وی را به تیم ملی دعوت کردم و به او زمانی که دراستقلال بودم بازی می دادم ولی او حتما به خاطر دارد زمانی که فیروز کریمی مربی استقلال بود و من در مس کرمان حضور داشتم با من تماس می گرفت و از من مشورت می خواست در حالی که اکنون به بازیکنان تیم گفته که از من نمی گذرد.

وی ادامه داد: من در ابتدای فصل به صحبت فتح اله زاده مبنی بر حضور مجیدی در استقلال احترام گذاشتم و به ولی گفتم که جلسه ای برای حل مشکلات تدارک ببیند و من قصد داشتم کاری انجام دهم که فرهاد به ما کمک کند که آن مباحث مطرح شد.

حالا سئوال من این است که وقتی رائول از رئال مادرید به شالکه رفت یا دلپیرو از یوونتوس جدا شد این مباحث بوجود آمد؟ چرا این داستانها در آنجا اتفاق نمی افتد.

وی افزود: پیش از اینکه من به استقلال بیایم علی منصوریان برعلیه من خیلی مصاحبه کرد اما دیدید که او را نگه داشتم و فینال جام حذفی را برای او در نظر گرفتیم.

قلعه نوعی اشاره کرد: علاوه بر مجیدی برای امثال بیانی، فنونی زاده، نامجو مطلق و دین محمودی هم بازی خداحافظی در نظر نگرفتند و کار من در کل مشارکتی است و خدا از من نگذرد اگر باب میل نفسم تصمیم بگیریم.

*فریدون را لازم نداشتیم فرستادیم قطر

وی تصریح کرد: فریدون زندی از ابتدای فصل دوست داشت که در خارج از کشور بازی کند و اکنون به دلیل اینکه او را زیاد لازم نداشتیم فرستادیم تا در قطر به کار خود ادامه دهد.

*مدیر عامل تراکتور سازی هر چه میداند بگوید

قلعه نوعی در پایان خاطرنشان کرد: من از جعفری مدیر عامل تراکتور سازی می‌خواهم که اگر چیز‌هایی میداند که نباید بگوید را آشکار کند، چرا که من غریب به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از آنها طلب دارم و این در حالی است که کلید خانه‌ام در تبریز را در دست دارم اما قفل خانه من را شکسته‌اند این کار غیر قانونی است و من از تمام اصحاب رسانه‌ ها می خواهم که از جعفری بخواهند تا تمام حرف‌ هایش را باز گو کند و سکوت نکند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.