درباره صحنه پنالتی دربی کارشناسان قضاوت کنند

۰۹ام بهمن ،

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابتدا در خصوص صحنه پنالتی که در دربی ۷۶ بر روی او اتفاق افتاد و شب قبل برنامه ۹۰ آن را به تصویر کشید، اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم ما دربی را باید فراموش کنیم چون همه چیز تمام شده است.

وی افزود: اما شب قبل برنامه ۹۰ همه چیز را نشان داد، من در آن صحنه آماده برداشتن گام و زدن ضربه به توپ بودم که ناگهان از پشت سر یک نفر من را شارژ کرد و تعادلم را از دست دادم. نمی‌خواهم با توجه به احترامی که برای داوران قائلم دربارهٔ این موضوع حرفی بزنم اما کارشناسان بهتر است نظرشان را در مورد ان صحنه علام کنند. دربی برای ما تمام شده است.

حسینی ادامه داد: ما بازی بسیار سختی را مقابل فولاد با انگیزه داریم، این تیم ۱۵ هفته است که رنگ باخت را ندیده و در خطوط مختلف‌اش حتی در خط حمله بازیکنان بسیار خوب و حتی در سطح بهترین‌های ایران دارد، پس کار بسیار سختی‌ مقابل فولاد داریم و امیدوارم مقابل آنها دست پر زمین را ترک کنیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از بازی نسبتا خوبی که مقابل استقلال انجام دادیم در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم مثل دقایق پایانی دربی ۷۶ عملکرد خوبی را در برابر فولاد جوان و با انگیزه به نمایش بگذاریم.

ما در این شرایط به دنبال این هستیم تا با گرفتن یک نتیجه خوب مقابل حریف خوزستانی خودمان شرایطمان را در جدول سامان دهیم و به جمع بالانشین‌ها بپیوندیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.