دربی هیجان گذشته را ندارد

جام جم آنلاین: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با رد این مساله که دربی تهران سایر بازی‌های هفته ششم را تحت تاثیر قرار می‌دهد گفت: دربی همانند سال‌های قبل هیجان زیادی ندارد و در بین مردم هم حساسیت این بازی کمتر شده است.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمام بازیهای لیگ حساس است اما با توجه به نتایجی که دو تیم فولاد و راه آهن در هفته‌های گذشته کسب کردند به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. البته انگیزه ما برای کسب ۳ امتیاز در زمین خودمان بیشتر است.

دایی خاطرنشان کرد: حسین فرکی استاد و مربی من بوده و خیلی چیزها از او یاد گرفتم و فردا پیش او درس پس می‌دهم. من خاطرات خوبی با فرکی دارم اما در زمین فوتبال سعی می‌کنیم با تمریناتی که در این مدت تیم پشت سر گذاشته است بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

وی با اشاره به محرومیت مامانی و مصدومیت چند بازیکن تیم خود ادامه داد: از نظر بازیکن مشکلاتی داریم اما با توجه به انگیزه سایر نفرات امیدواریم که در این دیدار نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم راه آهن در مورد مشکلات داوری علیه این تیم تصریح کرد: مشکلات داوری همیشه هست و بنده همیشه از کمیته داوران خواسته‌ام شرایطی را فراهم کند تا داوران با دقت بیشتری مسابقات را قضاوت کنند و مسائل بیرونی تاثیری در عملکردشان نداشته باشد.

وی با اشاره به این‌که تیم راه آهن با توجه به نداشتن طرفدار آسیب بیشتری در این خصوص می‌خورد ادامه داد: ما نه طرفداری داریم که فشار بیاورد و نه خودمان اهل شلوغ کردن هستیم اما متاسفانه در بعضی از بازی‌ها شاهد هستم همکاران خودم با عملکردشان در کنار زمین روی قضاوت داور تاثیر می‌گذارند.

دایی صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: ‌مطمئناً داوران خوب و با شرف و با وجدانی داریم و آ‌رزو می‌کنیم آنها بهتر شوند. قطعاً ‌داور عمداً نمی‌خواهد پنالتی بگیرد یا نگیرد و دچار اشتباه ‌شود ولی همان طور که دوست داریم فوتبالمان پیشرفت کند امیدواریم داوری‌هایمان نیز پیشرفت داشته باشد.

وی با رد این مساله که دربی تهران سایر بازی‌های هفته ششم را تحت تاثیر قرار می‌دهد افزود: دربی همانند سال‌های قبل هیجان زیادی ندارد زیرا وضعیت تیم‌ها به نحوی نیست که این مسابقه حساسیت‌های بیشتری داشته باشد در بین مردم هم حساسیت این بازی کمتر شده است. اجازه بدهید در مورد این بازی صحبت نکنم زیرا مربی راه آهن بوده و تنها در مورد تیم خود صحبت می‌کنم.

سرمربی راه آهن در پایان در خصوص تشویق شدن از سوی هواداران پرسپولیس و عملکرد مربیان پرتغالی در لیگ برتر گفت: در خصوص این موارد نظری ندارم و تنها کار خود را انجام می‌دهم. دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم اگر هم نظری در خصوص تیم پرسپولیس داشته باشم آن را پیش خودم نگه می‌دارم. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.