دربی بار فنی نداشت-مهاجرانی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: من هم معتقدم داربی ۷۸ بار فنی نداشت و توقع مردم از ملی‌پوشان و مربیان پرسپولیس و استقلال بیشتر از اینها بود.

وی با بیان این‌که گفتن جمله‌ی «حساسیت بالای داربی» شاید به بهانه‌ای برای توجیه شرایط فنی بازی تبدیل شده، گفت: انسان برای هر عملی که انجام می‌دهد دلیلی می‌آورد. شاید گفتن این جمله از سوی مربیان و بازیکنان دو تیم دلیلی است که آنها عملکردشان را توجیه کنند. به هر حال توقع مردم برآورده نشده داربی هم بار فنی نداشت و این یک واقعیت است.

مهاجرانی هم‌چنین گفت: با وجود همه‌ی این مسائل داربی ۷۸ سرعت بیشتری نسبت به داربی قبلی داشت. فکر می‌کنم بازیکنان جنگندگی بیشتری نسبت به بازی قبل داشتند و سعی می‌کردند یکدیگر را تحت فشار قرار دهند. تا بازیکنی از یک تیم صاحب توپ می‌شد تیم مقابل به سرعت تلاش می‌کرد توپ را از او بگیرد و موقعیتی به حریف ندهد. همین موضوع سبب شده بود تا خطاها و وقفه‌های بیش از حدی در بازی ایجاد شود.

مهاجرانی در پاسخ به این‌که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشتند و باید داربی را می‌بردند اما در عین حال استقلال به فکر نباختن بود و برای دفاع به داربی آمده بود، اظهار کرد: معتقدم استقلال هم بدون شانس گلزنی نبود. آنها در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس در چندین صحنه می‌توانستند موقعیت‌های گلزنی به دست آورند اما فرصت‌های گلزنی دو تیم بسیار کم بود. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم یک تیم نسبت به دیگری برتری محسوسی داشت.

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.