درج بیمه کارآفرین در بازار پایه فرابورس

۱۸ام بهمن ،

بینا- به استناد تبصره ˈبˈ ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه شرکت فرابورس، شرکت بیمه کارآفرین از ۱۶بهمن در فهرست نرخ های بازار پایه به عنوان یکصدو بیست و سومین نماد معاملاتی در بازار پایه درج شد.
همچنین در معاملات بازار فرابورس ۱۵۲میلیون اوراق بهادار به ارزش ۶۵۵ میلیارد ریال در میان سرمایه گذاران خرید و فروش شد.
بیشترین حجم معاملات به هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با مبادله بیش از ۵۱ میلیون سهم تعلق گرفت و کمترین حجم معاملات و بیشترین رشد قیمت به پالایش نفت شیراز اختصاص یافت به طوری که قیمت هر سهم با ۵درصد رشد به نرخ ۶۳۲۲ ریال رسید.
در عین حال، افرانت بیشترین کاهش قیمت را داشت و هر سهم با ۵درصد کاهش، نرخ ۱۱۹۴۲ریال را در سیستم معاملات ثبت کرد.
همچنین دربازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می گردد، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد مشارکت گهر ۴۲هزار و ۶۱۰برگه، گواهی سپرده انصار ۳۰ هزار و ۹۸۰ برگه و اجاره امید۲۴هزار و ۵۲۰برگه را به خود اختصاص دادند.
طبق اعلام ناظر فرابورس، به سبب لغو برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت کارخانجات کابل سازی تک، این نماد متوقف نشد. از سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، در پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف شد.
این در حالی است که نماد معاملاتی شرکت نیرو سرمایه، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تصویب افزایش سرمایه ،همچنین نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد معامله شد.
هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن هم با کاهش۲درصدی قیمت همراه بود و در مرز ۶۶۰ هزار ریال خرید و فروش شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.