درخشان: بخشی از تقصیرها مربوط به دایی است/ قبلا امتحانم را در پرسپولیس پس دادم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – حمید درخشان سرمربی و بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که این تیم با مهره‌هایی که امسال در اختیار داشت باید نتایج بهتری می‌گرفت.

به گزارش ممتاز؛او معتقد است مشکل اصلی سرخپوشان نوسان در بازی و نتیجه‌گیری بود و این موضوع از ابتدای فصل دیده شد. درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس، عملکرد علی دایی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

فکر می‌کنید در هفته‌های اخیر چه بلایی سر پرسپولیس آمد؟

نمی‌توان گفت بلای خاصی آمد. این تیم در یک برهه زمانی خوب بازی کرد ولی در مجموع از ابتدای فصل از لحاظ شیوه بازی نوسان داشت. کم‌کم نوسان در نتیجه‌گیری هم به وجود آمد و ثبات لازم در پرسپولیس دیده نمی‌شد.

این موضوع تاثیر منفی خودش را گذاشت.

علی دایی را چقدر مقصر می‌دانید؟

طبیعتا وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، بخشی از تقصیرات به سرمربی مربوط می‌شود. به نظر من پرسپولیس برای قهرمانی همه چیز دارد و با این بازیکنان خیلی بهتر باید نتیجه می‌گرفت. وقتی این تیم از کورس قهرمانی دور شده است به هر حال باید قسمتی از مشکلات را مربوط به کادرفنی دانست.

خیلی‌ها معتقدند دایی نتوانست مثل قلعه‌نویی در زمانی که مشکل و حاشیه وجود داشت، تیم را کنترل کند. نظر شما چیست؟

به نظر من قیاس قلعه‌نویی و دایی درست نیست. قلعه‌نویی به خاطر سال‌های متوالی که در لیگ مربیگری کرده است از تجربیات خود استفاده می‌کند و در مجموع استقلال یک تیم باتجربه بود. پرسپولیس اما از لحاظ مهره خیلی بهتر از استقلال بود و با این شرایط باید بهتر نتیجه می‌گرفت.

فکر می‌کنید دایی در پرسپولیس بماند یا تصمیم دیگری بگیرد؟

من جای ایشان نیستم و مطمئنا دایی آنقدر توانمند است که بتواند برای خودش تصمیم بگیرد. با این حال باید گفت که انتظار تماشاگران از پرسپولیس بالاست و آنها توقع داشتند تیمشان با این مهره‌ها قهرمان شود.

بازی کردن یک مهاجم یک ایراد بزرگ برای پرسپولیس نبود؟

این موضوع به سلیقه مربی مربوط می‌شود و ما نباید وارد حریم مربی شویم.

پروین چند روزی است که مدیریت باشگاه را به صورت موقت برعهده گرفته است. خیلی‌ها نسبت به انتخاب او موضع مثبتی ندارند، نظر شما چیست؟

شاید پروین در سطح کلان مدیریت نکرده ولی در فوتبال یک فرد استخوان‌ خرد کرده است و مدیریت هم کرده است. مطمئنا او می‌تواند در پرسپولیس تاثیرگذار باشد و به این تیم کمک کند.

فکر می‌کنید بالاخره یک روز سرمربی پرسپولیس شوید؟

من امتحانم را در پرسپولیس پس داده‌ام. این سال‌ها خیلی‌ها هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته‌اند و من هم دوست دارم یک روز سرمربی پرسپولیس شوم. به هر حال اگر به من شانس بدهند خودم را ثابت می‌کنم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.