درخشان: برای متوقف کردن سپاهان آمده‌ایم

۰۷م آذر ،

حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: به شهری آمده‌ایم که تیم سپاهان پرافتخار را در خود دارد و می‌خواهیم برابر این تیم بازی خوبی ارایه کرده و روند پیشرفت خود را با توقف سپاهان تداوم بخشیم.

وی با بیان این‌که تیم سپاهان سابقه‌ی حضور در آسیا را دارد، اذعان کرد: بازی در زمین سپاهان سخت است اما می‌خواهیم به خواسته‌ی خود که همان توقف این تیم است دست یابیم.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید تیم شما در بازی فردا چه نقاط قوت و ضعفی خواهد داشت، بیان کرد: نمایش نقاط قوت و ضعف ما را در بازی فردا ملاحظه می‌کنید ولی در کل قصد ما کنترل سپاهان است و بعد از آن می‌خواهیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان درخصوص جایگاه تیم داماش در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: من به کسی قول قهرمانی نداده‌ام و دنبال قول و قرار نیز نیستم. تیم‌هایی که بالای سر ما در جدول قرار دارند ۲۰ امتیازی بوده و تیم ما ۱۹ امتیازی است. هر تیمی بتواند ببرد ۴ تا ۵ پله صعود خواهد داشت و فاصله‌ی کم تیم‌ها نسبت به هم می‌تواند جایگاه هر تیمی را بهبود بخشد.

وی با بیان این‌که در بازی فردا برابر سپاهان بازی خود را ارایه می‌دهیم و توجهی به جایگاه این تیم در رده‌ی دوم نداریم، افزود: برای کسب ۳ امتیاز نهایت تلاش خود را کرده و با تمام توان خواهیم جنگید.

درخشان پیرامون مصدوم‌ها و محروم‌های داماش گیلان اذعان کرد: مرتضی ابراهیمی محروم است، آبشک، کوشکی و بوروش نیز بازیکنان مصدوم ما می باشند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: با یک بازیکن خارجی دورگه که فرانسوی-برزیلی است و در خط حمله بازی می‌کند قرارداد بسته‌ایم. آی‌تی‌سی این بازیکن هنوز صادر نشده و به بازی با سپاهان نخواهد رسید.

وی در ارتباط با جذب نشدن بازیکن بهتر در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مالی، اظهار کرد: چیزی که برای من و مدیریت تیم اهمیت ویژه‌ای دارد این است که تیم خوبی را برای نیم‌فصل دوم مهیا کنیم و امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن، نقاط ضعف خود را پوشانده و با اقتدار و موجودیت بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم.

درخشان خاطرنشان کرد: هدف ما رسیدن به بالای جدول است. حریف ما در بازی فردا تیمی است که هویتی خاص را به فوتبال ایران بخشید و در بزرگی این تیم و موفقیت مدیریت و کادر فنی سپاهان شکی نیست. در بازی فردا انسجام تیمی تاثیرگذارترین چیز در کسب ۳ امتیاز است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.