درخشان در حال از دست دادن رفقای نزدیک خود

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

تماس‌های شبانه اوضاع را عوض کرد

درخشان در حال از دست دادن رفقای نزدیک خود

سه شنبه ۱۸ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – حمید درخشان بر اثر یک فعل و انفعال بزرگ، هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و کارش را با یک تساوی ناامید‌کننده برابر نفت مسجد سلیمان در تهران آغاز کرد.

رفتارهای فنی تیم درخشان با تیم دایی اصلاً قابل مقایسه نیست ولی با این ابزاری که توسط دایی جذب تیم شده، نه تنها درخشان بلکه مربیان دیگر هم قادر به نتیجه‌‌گیری نیستند، کما اینکه شخص دایی نیز نتوانست با تیمی که بسته، کار خاصی انجام دهد. زمانی که درخشان قرار بود سرمربی پرسپولیس شود، اکثر پیشکسوتان این باشگاه که توسط علی دایی همیشه نادیده گرفته می‌شدند، به حمایت از سرمربی جدید پرداخته و دایی را مربی ضعیفی قلمداد کردند. این مسائل زمینه‌ساز افزایش اعتماد طرفداران پرسپولیس به درخشان شد.

رسانه‌ها نیز به آن شکل، به جنگ با درخشان وارد نشدند تا او کارش را با دو پیروزی دیگر ادامه دهد. بعد از برد در دربی، اخلاق و رفتار درخشان با پیشکسوتان تغییر کرد. او دیگر به اندازه کافی، دوستان سابق خود را تحویل نمی‌گرفت و این موضوع باعث ایجاد سردی در رابطه او و دوستان قدیمی‌‌اش شد تا اینکه پیشکسوتان باشگاه کم‌کم شروع کردند به ایراد گرفتن از تیم درخشان. اتفاقاً پرسپولیس در ۳ بازی آخر خود اصلاً خوب کار نکرد که دو شکست و یک تساوی برابر تیم دسته یکی گل‌گهر در جام‌ حذفی را در پی داشت.

روابط هر روز سردتر می‌شد تا اینکه برخی دوستان درخشان در تماس‌های تلفنی شبانه‌شان، نسبت به مصاحبه‌های تعدادی از پیشکسوتان علیه درخشان موضع گرفته و مسائلی را رقم زدند. همین مسائل، روابط میان سرمربی و دوستان قدیمی‌‌اش را کاملاً از بین برد تا جایی که حالا شاهد هستیم درخشان مشغول از دست دادن رفقا و حامیان قدیمی خود است. ادامه این اتفاق شاید اوضاع را بیش از اینها به ضرر درخشان کند و او را در شرایط سخت پیش رو، تنها در مواجهه با مشکلات بگذارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.