درخشش جودو کاران دانش آموز

در روز پایانی مسابقات بچه های آسیا در ساخای روسیه، جودوکاران سه وزن آخر( ۹۰، ۹۰+ و۸۱ کیلو) به دو نشان طلا ویک برنز دست یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در وزن۹۰+ کیلوگرم، حسین عربی جودوکار دانش آموز با استراحت در بازی اول ، در بازی دوم بر روی تاتمی رفته وجودوکار روس را از پیش رو برداشت ودر باز سوم نیز رقیب مغولی را شکست داد وبه فینال این وزن راه یافت و دردیدار نهایی نیز جودوکار روسیه ای را با قدرت به زانو درآورد وبه نشان ارزشمند طلای این وزن دست یافت.
براساس این گزارش، دیگر جودوکار ایرانی در وزن۹۰ کیلو، عباس کریمی بود که با استراحت در دور اول ، در دور دوم به مصاف جودوکار روسی رفت که اورا شکست داد، در رقابت بعدی حریف دیگری از روسیه را شکست داد و به فینال این وزن رسید و دررقابت فینال، حریف مغولستانی خود راشکست داد وبا اقتدار توانست به مدال طلای این وزن دست یابد.
این گزارش حاکیست؛ در وزن۸۱کیلو رامین صفویه بازی اول خود را به جودوکار قزاقستانی باخت ودر بازی دوم حریف آذربایجانی را شکست داد ،در بازی  سوم ورده بندی با حریف روس روبرو شد که دراین جدال توانست این جودوکار را شکست داده ومدال برنز را از آن خود کند.
گفتنی است، با نتایج بدست آمده در روز پایانی مسابقات جودو وروز پایانی مسابقات پنجمین دوره بازی های بچه های آسیا، کاروان دانش آموزان اعزامی که بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضوردارند، در مجموع ۸ مدال طلا، ۴ نقره و۷ مدال برنز در رشته های جودو، کشتی، ژیمناستیک و تکواندو بدست آوردند ./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.