درخشش ستاره امید در آسمان تیره شنا

۲۳ آبان ،

مسابقات استرالیا روزنه ای تازه برا واترپلوئیست ها

اعزام واترپلوئیست های جوان کشورمان به رقابت های جهانی استرالیا می تواند روح تازه ای به این رشته بدهند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی واترپلوی کشورمان در رده سنی جوانان در تهران پیگیری می گردد تا ملی پوشان کشورمان آذرماه سال جاری در رقابت های جهانی این رشته حضور پیدا کنند.

با توجه به بحث تعلیق فدراسیون شنا پیش از این جوانان کشورمان از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان بازماندند و تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز به سبب مشکلات موجود نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیا در دوبی حضور پیدا کند پس از لغو حضور در مسابقات قزاقستان و دوبی این بار ملی پوشان به دنبال حضور در مسابقات جهانی می باشند که قرار است آذرماه سال جاری در استرالیا برگزار شود.

سال قبل واترپلوئیست های زیر ۱۷ سال کشورمان با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی جواز حضور در رقابت های جهانی استرالیا را به دست آوردند.

قرعه کشی این رقابت ها همزمان با برگزاری بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن برگزار شد و ملی پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند، با توجه به اینکه پیش از این مسافرت جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان لغو شد حضور در مسابقات جهانی استرالیا می تواند نوید خوبی واترپلوئیست ها باشد تا آنها خود را محک بزنند.

خوشبختانه تاکنون هیچ نامه ای در خصوص عدم حق حضور در این رقابت ها به فدراسیون شنای کشورمان ارسال نشده است به همین سبب این امر نشان می دهد که واترپلوئیست ها مشکلی در خصوص اعزام این مسابقات ندارند.

این گزارش تفسیری حاکی است، برای حضور در این رقابت ها گذرنامه ملی پوشان در اختیار سفارت استرالیا قرارداده شد تا واترپلوئیست ها چند روز سریعتر راهی استرالیا محل برگزاری رقابت ها شوند تا با شرایط بازی ها آشنا شوند.

با توجه به اینکه مدت بسیاری است که واترپلوئیست ها از حضور در میادین بین المللی بازماندند به همین سبب امیدواریم مشکل و خللی در اعزام آنها به این مسابقات پیش نیاید و البته از طرف دیگر فدراسیونی ها نیز تلاش بسیاری کردند تا پس از لغو چندین مسابقه واترپلوئیست های جوان در این مسابقات حضور پیدا کنند.

گفتنی است، تمرینات تیم ملی واترپلوی کشورمان تا وقت اعزام به مسابقات در استخر ۹ دی شهید شیرودی پیگیری خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.