درخشش “کوروش تهامی” در “عصر پاییزی”

۲۱فروردین۱۳،

تهیه کننده “عصر پاییزی” گفت: “کوروش تهامی” به عنوان بازیگر نقش اول “عصر پاییزی” متفاوت ترین بازی خود را ایفا می کند.

جمال شیرمحمدی تهیه کننده مجموعه “عصر پاییزی” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوع این سریال گفت: در ابتدا قصه دیگری را برای “عصر پاییزی” مدنظر داشتیم که تغییر کرد و اکنون بعد از چند روز تعطیلی، دوباره تصویربرداری را آغاز کردیم.

وی افزود: نقش اول این قصه را “کوروش تهامی” ایفا می کند که به عقیده من متفاوت ترین بازی زندگیش است.

شیرمحمدی در خصوص موضوع و محوریت سریال “عصر پاییزی” اظهار داشت: در این قصه “کوروش تهامی” جوانی خجالتی و دست و پا چلفتی است که به شدت آرمانگرا بوده و در طول داستان با یک خبرنگار آشنا می گردد.

وی ادامه داد: به تصویر کشیدن شرایط بیکاری برای یک فرد نابغه از جمله اهداف سریال “عصر پاییزی” است.

شیرمحمدی در خصوص لوکیشن فعلی تصویربرداری سریال “عصر پاییزی” گفت: کار ۲۱ بهمن سال کلید خورده و در حال حاضر لوکیشن ما در میدان انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: بازیگران صاحب نامی به این پروژه می‌پیوندند که به سبب قطعی نشدن از نام آنها پرهیز می‌کنم.

گفتنی است؛ کوروش تهامی، محمدرضا شریفی نیا، امیرحسین صدیق، نسرین مقانلو، سپیده خداوردی، سعید پیردوست، علی سلیمانی، رامین نعمتی و.. از بازیگرانی می باشند که جلو دوربین می روند و طی چند روز آینده چند بازیگر تازهی مطرح دیگر به کار اضافه می‌شدند.

شایان ذکر است؛ علی میرمیرانی، آزاده محسنی و سمانه نامدار نویسندگان، سیروس عبدلی، مدیر تصویربرداری، هادی معنوی صدابردار، ایمان امیدواری طراح گریم، مریم رحمانی طراح لباس، منصور وثوقی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، ناصر نصیری مدیر تولید، لیلا خوش کنار  عکاس این مجموعه می باشند.

گفتنی است؛ مجموعه “عصر پاییزی” به کارگردانی “اصغر نعیمی” و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی در ۵۰ قسمت در گروه تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال ۹۱ از این شبکه تولید می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.