درخشش گروه تئاتر ایرانی مهر در جشنواره مسکو

سینما و تلویزیون > تئاتر
نمایش “در میان ابرها” کار گروه تئاتر ایرانی “مهر” در جشنواره بین‌المللی “فصل استانیسلاوسکی” در مسکو روی صحنه رفت با استقبال گرم تماشاگران روبرو شد.

به گزارش ایرنا، نمایش “در میان ابرها” ۲۲ و ۲۳ مهر به اجرا در آمد و تماشا گران این نمایش اعلام کردند که تئاتر ایران زمینه‌های رشد چشمگیری در رویدادهای هنری بین‌المللی دارد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی “فصل استانیسلاوسکی” از روز چهارم ماه جاری میلادی آغاز شده و تا هفتم ماه نوامبر ( ۱۷ ابان) ادامه دارد.

امیر رضا کوهستانی نمایشنامه نویس و کارگردان “در میان ابرها” گفت: موضوع اصلی در این نمایش مساله مهاجرت است که موضوع بسیار مهمی است.

کارگردان ایرانی افزود: حکایتی که دوست نزدیک وی در باره سفر به انگلیس و بازگشت از آن به کشورمان برایش تعریف کرده است، انگیزه‌ای برای خلق این نمایشنامه شد.

جشنواره بین‌المللی “فصل استانیسلاوسکی” به مناسبت گرامیداشت یکصد و پنجاهمین سالروز تولد استانیسلاوسکی کارگردان برجسته روس با حمایت وزارت فرهنگ روسیه و اداره کل فرهنگ مسکو برگزار شد.

در این جشنواره نمایشنامه هایی همچون “کمدی الهی” از لیتوانی، “سه خواهر” اثر چخوف از روسیه، “باغ آلبالو” اثر چخوف از آلمان، “اتللو” اثر شکسپیر توسط یک کارگردان آلمانی به نمایش در خواهد آمد.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.