درخشنده˝خانم مال معرفی کنید˝ را بهار ۹۳ کلید می‌زند/ امیدوارم سینمایی‌ها به وحدت برسند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

پوران در خشنده از ساخت فیلم ˝خانم مال معرفی کنید˝ تا اواخر بهار ۹۳ خبر داد.

پوران درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین درخصوص فعالیت‌های سینمایی‌اش در سال تازه گفت: در اواخر سال قبل مراحل تحقیق و نگارش فیلمنامه تازه‌ام “خانم مال معرفی کنید” به پایان رسید و این روزها بر روی فیلمنامه این فیلم متمرکز شده‌ام تا آن را به سرانجام برسانم و در خواست پروانه ساخت بدهم. اگر همه چیز خوب پیش برود اواخر بهار ۹۳ فیلم را کلید خواهم زد اما با قاطعیت نمی‌توان گفت و همه چیز بستگی به شرایط دارد.

او ادامه داد: بعد از اکران‌های متعدد “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند”، به نقاط مختلفی از کشور رفتم و این فیلم در شهرهای مختلف کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت، بسیار خوشحالم که این فیلم بعد از گذشت یک سال از اکرانش مورد توجه مردم در شهرهای مختلف قرار گرفته است.

کارگردان فیلم “شمعی در باد” دربارهٔ وضعیت سینمای ایران در سال تازه گفت: من به سبب سفرهایی که به کشورها و شهرهای مختلف داشتم نتوانستم تولیدات سینما ایران را در جشنواره فیلم فجر ببینم اما آن‌طور که از صحبت‌ها متوجه شدم، امسال فیلم‌های پرفروش بسیاری در اختیار نداریم و وضعیت گیشه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پوران درخشنده دربارهٔ مهمترین آرزویش در سال تازه گفت: آرزو می‌کنم سینمای ایران به وحدت برسد و همه در جهت خدمت به مردم گام بردارند. سلامتی و سرور کشور را در بر بگیرد و خانواده سینمای ایران در آرامش باشد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.