درخشنده : برای مردم و از زبان آنها فیلم ساختم

در نشست ˝هیس دخترها فریاد نمی زنند˝ عنوان شد:

نشست پرسش و پاسخ فیلم ˝ هیس دخترها فریاد نمی زنند˝ با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، این نشست شلوغ ترین و بی نظم ترین و آخرین نشسیت پرسش و پاسخ سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بود. هنگام اکران فیلم در سینمای مطبوعات جمعی از منتقدین سینمای ایران از جمله علی علایی و خسرو نقیبی و کیوان کثیریان به سبب موجود نبودن صندلی بر روی سن نشستن و فیلم را تماشا کردند و این تلخ ترین اتفاق برای سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بود.

در ابتدای این نشست پوران درخشنده گفت : در ابتدا از اهالی رسانه عذرخواهی می کنم به خاطر این اتفاقی که رقم خورد و عده ای از منتقدین بر روی صحنه نشستند و فیلم را تماشا کردند. من شاهد بودم که خبرنگاران برای پوشش مراسم و جشنواره فیلم فجر چه زحمتی می کشند اما همه این عزیزان در کاخ جشنواره می باشند. هیچ کس در سالن های نمایش مردمی نیست و ما خبری از خبرنگاران نمی بینیم. سینما برای مردم است و تشکر می کنم از این عزیزان که سبب دلگرمی ما شدند.

درخشنده دربارهٔ روند تولید فیلم ادامه داد: این فیلم نتیجه سه سال زحمت و دوندگی و تلاش یک گروه خوب و منسجم است.ایده اولیه این فیلم را از سال هشتاد در ذهنم داشتم که به سبب مشکلات مالی ساخت این فیلم هربار به تعویق افتاد. فیلمنامه فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” نزدیک به شش ماه در وزارت ارشاد ماند و دیر پروانه ساخت گرفت. تمام تلاشمان را کردیم را کردیم که برای مردم و از زبان آنها فیلم بسازیم. استقبال از این فیلم در سالن های مردمی بی نظیر بود و عده از مردم فیلم را ایستاده تماشا کردند.

مریلا زارعی در ادامه نشست گفت: از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم که ایستاده فیلم را تماشا کردند. من شخضا دغدغه خاصی به مسائل و معضلات اجتماعی دارم و خوشحالم که درکنار گروه خوبی کار کردم.
طناز طباطبایی بازیگر نقش اول زن این فیلم گفت: من با شما همدرد هستم چون تمامی فیلم را ایستاده تماشا کردم. این اتفاق ناگوارترین و تلخ ترین اتفاق برای جشنواره فیلم فجر است که عده ای از اصحاب رسانه بر روی سن فیلم را تماشا کردند. از پوران درخشند تشکر می کنم که من را برای این نقش انتخاب کرد.خبرها حاکی از این است که قرار است اتفاق های خوبی برای فیلم ما رقم نخورد ومن امیدوارم که چنین نشود.

حاشیه های نشست “هیس دخترها فریاد نمی زنند:
آخرین جلسه نشست پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر شلوغ ترین و بی نظم ترین جلسه بود.
تعدادی از خبرنگاران به شرایط موجود اعتراض کردند و شهیدی فرد مراسم را کنترل کرد.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.