درخواست‌های عجیب از سفارتخانه‌های بریتانیا

۲۸اردیبهشت،

وزارت امور خارجه بریتانیا در گزارشی از درخواست های عجیب و غریب شهروندانش در سایر کشورها از سفارتخانه های بریتانیا خبر داد.

ممتازنیوز: وزارت امور خارجه بریتانیا در گزارشی از درخواست های عجیب و غریب شهروندانش در سایر کشورها از سفارتخانه های بریتانیا خبر داد.

از جمله این خواسته های عجیب و غریب در سال قبل میلادی، می توان به درخواست ساکت کردن یک خروس یا درخواست یک زن از سفارت انگلیس برای مجبور کردن شوهرش به انجام تمرین های ورزشی اشاره کرد.

به عنوان مثال، سفارت بریتانیا در پایتخت ایتالیا (رم) گفته است که شهروند بریتانیایی درخواست کرده بود یک جمله ایتالیایی ترجمه شود تا این جمله را بر روی بدنش خالکوبی کند.

یک بریتانیایی دیگر هم از سفارت کشورش در سوئد خواسته بود تا دربارهٔ هویت زنی که در اینترنت با او دوست شده بود؛ بررسی و تحقیق کند.

همچنین بسیاری از شهروندان بریتانیایی در کشورهای مختلف از سفارتخانه های خود دربارهٔ بهترین مکان ها برای تماشای مسابقات فوتبال سؤال کرده بود.

در چین هم یک زن بریتانیایی یک جفت کفش فوتبال خریده بود اما برای کمک به پس دادن آنها به سفارت بریتانیا زنگ زده بود.

یک زن انگلیسی نیز از سفارت کشورش در تل آویو خواسته بود تا همسرش را به انجام تمرین های ورزشی و بهبود برنامه غذایی اش مجبور کند تا آنها بتوانند بچه دار شوند.

تقاضای یک مرد انگلیسی از سفارت کشورش در مغلوستان هم جالب توجه است: او که میمونی به سمتش سنگ پرتاب کرده بود درخواست دریافت غرامت کرده بود.

در مالزی، یک انگلیسی از سفارت کشورش خواسته بود هزینه تحصیل دو پسرش در یک مدرسه دولتی را بپردازد.

براساس گزارش وزارت خارجه بریتانیا، مشخص شده است که ۳۹ درصد از مکالمات دریافتی توسط مرکز ارتباطات کنسولگری های این کشور مربوط به مسائل عادی و نه مشکلات واقعی بوده اند.

از جمله این تماس های عجیب هم می توان به تماس یک شهروند انگلیسی و پرسش او دربارهٔ نوع ساعت های مچی اعضای نیروی دریایی بریتانیا بین سال های ۱۹۴۲ تا ۱۹۵۵ بود.

معاون کنسولی وزارت خارجه انگلیس در این باره از شهروندان این کشور خواست تا تنها در هنگام بروز مشکلات واقعی با سفارتخانه های لندن تماس بگیرند.

عصر ایران


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.