درخواست افشارزاده از علی‌آبادی برای تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – دبیرکل کمیته ملی المپیک از محمدعلی‌آبادی درخواست کرد که تعویق انتخابات این کمیته در هیئت اجرایی بررسی شود.

به گزارش ممتاز؛ بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در نامه‌ای به محمد علی‌آبادی رئیس این کمیته از او درخواست کرد که تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک در هیئت اجرایی را بررسی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خواستار تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک شده بود.

افشارزاده در نامه خود که در اختیار خبرگزاری مهر قرارداده، آورده است:

«برادر گرامی جناب آقای مهندس علی آبادی

ریاست محترم کمیته ملی المپیک

سلام علیکم

با عرض سپاس و قدردانی از حسن توجه حضرتعالی نسبت به امور جاری کمیته ملی المپیک به استحضار می رسانم نظر به مصاحبه جناب آقای دکتر محمود گودرزی کاندیدای وزیر ورزش و جوانان در روز یکشنبه ۹۲٫۸٫۱۹ با متن “وزیر پشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که چه نظری دربارهٔ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در تاریخ بیست و پنجم آذرماه دارید؟ تاکید کرد: من از دوستانم در کمیته ملی المپیک می خواهم انتخابات را کمی به تاخیر بیندازند و فرصت دهند تا به هماهنگی با بخش های مختلف در یک فضای آرام و با حوصله بیشتر انتخابات را برگزار کنیم”؟

خواهشمند است در صورتی که موافق می باشید در جلسه فوق العاده هیات اجرایی در این مورد تصمیم گیری شود.»

قرار است انتخابات کمیته ملی المپیک ۲۵ آذر برگزار شود و حالا باید دید که هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک چه تصمیمی در این مورد می گیرد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.