درخواست بان‌کی مون برای اعطای پناهندگی به منافقین، ترویج تروریسم در جهان است

۱۸م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: درخواست پناهندگی برای منافقین، به معنی تشویق و ترویج تروریسم در جهان است و منافقین را به تداوم اعمال تروریستی ترقیب می‌کند.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان دبیر کل سازمان ملل متحد و درخواست وی از اعضای این سازمان در اعطای پناهندگی به اعضای منافقین، گفت: درخواست اعطای پناهندگی برای گروهک تروریستی منافقین از جانب بان‌کی‌مون، با وظایف محول شده به وی به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی مغایرت دارد.

وی در ادامه افزود: درخواست اعطای پناهندگی برای منافقین به معنی تشویق و ترویج تروریسم در جهان است و منافقین را به تداوم اعمال تروریستی ترغیب می‌کند.

شفیعی با بیان اینکه ساختار سازمان ملل باید اصلاح شود، اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی تحت تاثیر سیاست قدرتهای بزرگ عمل می‌کنند و دبیر کل سازمان ملل روی مطالبی تاکید دارد که نظر و دیدگاه آمریکایی‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سابقه عملیات‌های تروریستی اعضای منافقین، تصریح کرد: تلاش برای حمایت از گروهی که خط‌ مشی مسلحانه دارد و دستش به خون هزاران نفر اعم از مردم عادی آغشته است، بیانگر ادعاهای دروغین غرب در حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.