درخواست برای بازگشت آیت‌الله هاشمی به خطبه‌های نماز جمعه

۱۲ تیرماه ۱۳،

بنیانگذار جنبش سیب، خواهان حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درخطبه‌های نماز جمعه تهران شد و گفت: انشاءالله به زودی و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد.

اکبر آقامحمدی گفت: پس از رایزنی و پیگیری‌های موثربا مراجع عظام و برخی مسوولان بلند پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وانتظار میلیونی نمازگزاران تهرانی، مشخص شد که سبب عدم حضور آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران،انصراف خود ایشان بوده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد اختلاف نظر آیت‌الله هاشمی با احمدی‌نژاد یکی دیگر از دلایل عدم حضور در نماز جمعه تهران بوده است، اکنون که به زودی زمام امور اجرایی کشور به دست حسن روحانی ، رییس جمهور منتخب خواهد افتاد، حضور دوباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان امام جمعه تهران می‌تواند کمک شایسته‌ای به آرامش جامعه باشد که البته خواست دولت تدبیر و امید حسن روحانی است.

رییس هیات موسس جنبش سیب تاکید کرد: با توجه به ارتباط نزدیکی که بین مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود دارد، به نظر می‌رسد رهبر انقلاب نیز از حضور آیت‌الله هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه خرسند شوند.

وی با یادآوری اینکه سبب تایید نشدن آیت‌الله هاشمی برای ریاست‌جمهوری‌، تنها کهولت سن عنوان شده است گفت: امیدواریم ثمره عمر آیت‌الله هاشمی در امامت جمعه تهران به عنوان برترین تریبون انعکاس افکار عمومی اسلامی و سیاسی و مذهبی، بر خط امام راحل تجلی پیدا کند. آقامحمدی با حمایت از حضور آیت‌الله هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امیدواریم تمام مسوولان نظام اختلاف نظرهای قبل را کنار بگذارند و در یک صف واحد برای خدمت به ملت بزرگ ایران که تکلیف خود را در انتخابات ۹۲ و خلق حماسه سیاسی ادا کردند، به کار بگیرند.

بنیانگذار جنبش سیب با اشاره به اینکه در نماز جمعه این هفته نیز نظرسنجی‌هایی در مورد حضور آیت‌الله هاشمی به عنوان خطیب نماز جمعه به عمل آورده است گفت: در نماز جمعه این هفته اعلامیه‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره آیت‌الله هاشمی به امامت نماز جمعه تهران منتشر کردیم و از استقبال مردم هنگام دریافت این اعلامیه‌ها متوجه شدیم که رویکرد مردم برای بازگشت آیت‌الله هاشمی به عرصه نماز جمعه مثبت است.

آقا محمدی با یادآوری بحران‌های اقتصادی و تورم و گرانی تاکید کرد: نقطه نظرات خودمان را در مورد مشکلات کشور منعکس کردیم و حسن روحانی از این نقطه نظرات استقبال کرد.

وی افزود: آمادگی کامل داریم تا هر گونه همکاری با دولت اعتدال و امید داشته باشیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.