درخواست برای توقف حمایت آمریکا وعربستان از رژیم بحرین

شنبه ۳ تیر – ۱۰:۴۰:۲۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- رییس انجمن حقوق بشر بحرین، توقف حمایت آمریکا و عربستان را از رژیم آل خلیفه خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از برون مرزی، “یوسف ربیع” رییس انجمن حقوق بشر بحرین،گفت، حمایت سیاسی و امنیتی برخی کشورها از جمله آمریکا و عربستان از رژیم بحرین، عامل ادامه سرکوب مردم به دست نیروهای آل خلیفه است.
رییس انجمن حقوق بشر بحرین مسوولیت جنایت نیروهای آل خلیفه ضد معترصان بحرینی را بر عهده شاه ، نخست وزیر و مسوولان امنیتی و سیاسی بحرین دانست.
“نادر عبدالامام” فعال سیاسی بحرینی نیز در مصاحبه با العالم، سکوت محافل بین المللی و بسنده کردن آنها به ابراز نگرانی درباره جنایات آل خلیفه را مشوق رژیم آل خلیفه برای سرکوب مردم و نقض حقوق بشر دانست و تاکیدکرد، مردم بحرین حقوقی دارند و تا رسیدن به همه خواسته های مشروع خود به اعتراضات ادامه می دهند.
“مجید میلاد” عضو شورای مرکزی جمعیت وفاق ملی بحرین هم اتهام های رژیم آل خلیفه مبنی بر مسلح بودن انقلابیون بحرینی را تکذیب کرد و گفت،معترضان بحرینی بارها بر مسالمت آمیز بودن قیام خود تاکید کرده اند و بر آن پایبندند.
تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین از فوریه سال ۲۰۱۱ تاکنون همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی بحرین با پشتیبانی اشغالگران عربستانی به سوی معترضان بحرینی گلوله و گازهای سمی شلیک می کنندکه تاکنون به کشته شدن ده ها نفر منجر شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۳۱۰۴۰۲۷۷۹۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.