درخواست رضا داودنژاد از مردم برای اسکی‌باز به کما رفته

 

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/1579e__93515_110.jpg

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا: رضا داودنژاد از مردم خواهش کرد که فردا اول اسفند ماه در حمایت از پیگیری وضعیت پیست اسکی دیزین و بنا به پیشنهاد دوستان نوید شاهسوندی (اسکی‌باز به کما رفته) از این مکان استفاده نکنند.

این بازیگر که از دوستان نوید شاهسوندی است در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از وضعیت بوجود آمده برای دوستاش اظهار تاسف کرد و با بیان این مطلب از مردم خواست که همان‌طور که او را در بیماری‌اش دعا کردند، برای بهبودی “نوید” هم دعا کنند.

داودنژاد که این روزها برای آماده‌سازی وضعیت جسمی‌اش برای عمل دوم کبد در شیراز به سر می‌برد از مراجع قانونی تقاضا کرد که به وضعیت امنیت پیست اسکی دیزین رسیدگی کنند تا این حوادث تلخ تکرار نشود.

او همچنین گفت: برای هشدار بیشتر فردا (اول اسفند ماه) درخواست دارم تا مردم از این پیست استفاده نکنند تا مسوولان متوجه باشند باید به وضعیت ایمنی این پیست رسیدگی کنند.

داودنژاد همچنین اظهار تاسف کرد از اینکه مسوولان بعد از اینکه یک جوان به کما می‌رود، پیگیری وضعیت ایمنی پیست شده‌اند.

به گزارش ایسنا، نوید شاهسوندی، اسکی‌باز ۲۸ ساله که در بخش نمایشی فعالیت می‌کند، به دلیل برخورد با پایه دکل برق در پیست دیزین از ناحیه دست، لگن، پا و سر دچار شکستگی شد و خونریزی مغزی کرد و در بیمارستان پارس بستری است.

منبع: ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.