درخواست رویانیان از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس/ زخم خورده مشکلات هستیم نمک روی آن نپاشید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از اظهار نظر دربارهٔ مربیان، مدیران، داوران، بازیکنان و عوامل باشگاه‌های دیگر اجتناب کنند.محمد رویانیان ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از بازیکنان پرسپولیس خواسته‌ایم از اظهار نظر دربارهٔ مربیان، مدیران، داوران، بازیکنان و عوامل باشگاه‌های اجتناب کرده تا از بروز حاشیه‌ها و عدم حفظ حرمت‌ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: بعضی اظهارنظرها سبب می‌شود بعضی حواشی به وجود بیاید و حرمت‌ها حفظ نشود. ما در آغاز فصل وظیفه خود می‌دانیم جلوی این مسایل را بگیریم بعضی مسایل و عدم حفظ حرمت‌ها باب نشود. تکرار چنین مسایلی قطعا با برخورد انضباطی باشگاه و جریمه همراه خواهد بود.

رویانیان در ادامه گفت: از همه پیشکسوتان، بزرگان و دوستداران پرسپولیس می‌خواهم که اتحاد و همدلی در خانواده بزرگ پرسپولیس را حفظ کنند و اجازه دهند تن زخم‌خورده پرسپولیس بهبود پیدا کند. همه بزرگ می باشند از پیشکسوتان و مدیران سابق تا بازیکنان سابق پرسپولیس. اشخاص مهم نیستند آنچه مهم است حفظ آرامش در پرسپولیس و بازگشت به پرسپولیس به جایگاه  واقعی است. امیدوارم شرایط به گونه باشد که کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم در آرامش به کار خود ادامه دهند و بعضی مسایل برای آنها مشکلاتی ایجاد نکنند. همه برای ما قابل احترام می باشند،همه اعضای خانوده پرسپولیس اما درخواست می کنم اتحاد و همدلی این خانوده بزرگ حفظ شده و بر قرار باشد.

او ادامه داد: پرسپولیس سالهاست به دلایل متعدد دچار مشکلاتی بوده و به قولی زخم‌خورده است. از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می خواهم و درخواست می‌کنم روی زخم پرسپولیس نمک نپاشند تا عمیق نشود. اتحاد، همدلی و برادری سبب التیام زخم‌های باشگاه و تیمی می‌شود که پرطرفدارترین تیم آسیاست و دل‌های بسیاری به عشق آن می‌تپد. ما امیدواریم پرسپولیس به دور از حاشیه در لیگ بازی کرده و به این مسیری که در آن قرار دارد ادامه دهد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: درخواست خاضعانه و صمیمانه از همه بزرگان و اعضای خانواده پرسپولیس دارم اعم از بازیکن، مربی، مدیر، پیشکسوت، بازیکنان سابق و هوادران. اتحاد و همدلی می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. از همه آنها که نامشان بزرگ است و زینت بخش پرسپولیس صمیمانه می خواهم به هم احترام گذاشته و هر چه بوده و هست فراموش کنند و هواداران عزیر که در این سال‌ها به رقم بحران‌های مختلف و عدم نتیجه‌گیری تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند، شاهد اوج گیری پرسپولیس باشند تا همه علی الخصوص دل هواداران شاد شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.