درخواست سازمان لیگ و مخالفت استقلال

۳۱فروردین۱۳،

سازمان لیگ از دو باشگاه استقلال و فولاد خواست در صورت توافق تاریخ بازی این دو تیم تغییر کند اما باشگاه استقلال با این درخواست مخالفت کرد.

به گزارش ممتازنیوز، در حالی که سازمان لیگ برتر فوتبال به تازگی برنامه بازی های هفته سی و سوم و سی و چهارم را اعلام کرده است و طبق این برنامه فولاد و استقلال از هفته سی و سوم باید در تاریخ ۱۵ اردیبهشت به مصاف هم بروند امروز سازمان لیگ برای تغییر برنامه این بازی نامه تازهی را به دو باشگاه استقلال و فولاد داده است.

در این نامه آمده است با توجه به انجام مسابقات اعلام شده تا هفته سی و دوم و با در نظر گرفتن جدول رده بندی و بازی های باقی مانده بعضا نتایج حاصل از برگزاری هفته سی و سوم و سی و چهارم تاثیری در صدر و قعر جدول ندارد دو باشگاه استقلال و فولاد می توانند با توافق در یکی از دو تاریخ ۶ یا ۱۳ اردیبهشت این بازی را برگزار کنند.
دو باشگاه حداکثر تا سوم اردیبهشت باید پاسخ خود را ارائه کنند.

باشگاه استقلال با درخواست سازمان لیگ مخالفت کرد/ ماجدی: راضی به تغییر شرایط نیستیم

به گزارش ممتازنیوز، میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با فارس در این خصوص گفت: در این زمینه با امیر قلعه‌نویی سرپرست تیم مشورت کردم و او به طور کل با این مسئله مخالفت کرد. ما به هیچ عنوان حاضر به تغییر شرایط نیستیم به این خاطر که روزهای سخت و فشرده مسابقاتمان را پشت سر گذاشتیم مگر می‌شود ما دهم به مصاف العین برویم و یازدهم به تهران برگردیم و پس از یک روز استراحت مجددا روز سیزدهم در لیگ برتر بازی کنیم. هرگز این برنامه را نمی‌پذیریم و به همان برنامه قبلی سازمان لیگ پایبند هستیم.

دیدار تیم‌های استقلال و البیان روز سه‌شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی‌پوشان روز ۱۵ اردیبهشت باید تا هفته سی و سوم به مصاف فولاد خوزستان برود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.