درخواست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای دیدار با رئیس جمهور منتخب

اردیبهشت ۱۴۰۳

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از درخواست این شورا برای دیدار با رییس جمهور منتخب خبر داد.

حمید قزوینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه شب قبل این تشکل اصلاح‌طلب، اظهارکرد: در این جلسه فضا و شرایط سیاسی کشور و همچنین بحث موضوع شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه بعضی از جریانات که در انتخابات شوراها با اقبال مردم مواجه نشدند و نتوانستند رای لازم را به دست آورند، به دنبال فشار آوردن بر روی اعضای شورای شهر و همچنین منتخب مردم می باشند، تا بتوانند ترکیبی که از قبل در شهردای و شورا داشتند را تداوم دهند.

وی همچنین گفت: در جلسه شب قبل قرار بر این شد که کمیته‌ای تعیین شود که در بعضی از آیین‌نامه‌های داخلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در راستای توانمندسازی و افزایش ظرفیت‌های این شورا متناسب با شرایط سیاسی کشور تغییراتی ایجاد کند و این کمیته موظف شد که پیشنهادات خود را ظرف چند هفته به شورا ارایه دهد.

قزوینی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا شورا قصد دیدار با حسن روحانی را ندارد، با بیان این‌که به عنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درخواست دیدار کرده‌ایم و امیدواریم در یک زمان مناسب این دیدار انجام شود، گفت: البته در حال حاضر در قالب احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب دیدارهایی با آقای روحانی در حال انجام است، ولی به اسم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درخواست دیدار کرده‌ایم و امیدواریم این دیدار در یک زمان مناسب انجام شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.