درخواست صندوق بین المللی پول از آمریکا

۲۰م آذر ،

بینا- رئیس صندوق بین المللی پول از دولت آمریکا خواست تا برای کاهش کسری بودجه رویکردی جامع و متعادل را در پیش بگیرد .
به گزارش رویترز، “کریستین لاگارد” تاکید کرد: طرح آمریکا برای پایان دادن به بن بست مالی باید شامل کاهش هزینه های بودجه و افزایش درآمدها باشد و من امیدوارم آمریکا برای پایان دادن به این بحران رویکردی متعادل و جامع داشته باشد .
براساس این گزارش، وی تصریح کرد: به نظر من بهترین راه برای دستیابی به یک رویکرد متعادل و جامع این است که دولت آمریکا سعی کند هزینه های بودجه را کاهش و درآمدها را افزایش دهد .
این گزارش می افزاید، دولت آمریکا باید برای افزایش درآمدهای بودجه به فکر پیدا کردن منابع درآمدی تازهی باشد . اظهارات لاگارد در حالی است که بن بست مالی آمریکا همچنان ادامه دارد و روند مذاکرات کنگره و دولت آمریکا با پیشرفت ناچیزی روبه رو شده است .
لاگارد همچنین اظهار داشت: بن بست مالی مهمترین و بزرگترین تهدید علیه رشد اقتصادی آمریکا است و اقتصاد این کشور به شدت در برابر مشکلات و چالشهای داخلی آسیب پذیر خواهد بود .
رئیس صندوق بین المللی پول گفت: به نظر من مشکلات داخلی آمریکا بیش از آنچه در چین و اتحادیه اروپا می گذرد می تواند تاثیر منفی بر اقتصاد آمریکا داشته باشد . من نمی خواهم بگویم شرایط کنونی اقتصاد اروپا تاثیری بر اقتصاد آمریکا ندارد ولی این تاثیرات ناچیز و کم خواهد بود .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.